ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نکونام با شکایت قلعه‌نویی ممنوع‌الخروج شد


کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان با شکایت سرمربی استقلال ممنوع‌الخروج شد.

خبرگزاری تسنیم: جواد نکونام که چندی پیش علیه امیر قلعه‌نویی صحبت‌های تندی را مطرح کرده بود با شکایت این مربی ممنوع الخروج شد.

وی که در اوساسونا بازی می‌کند قرار بود فردا به اسپانیا بازگردد اما با شکایت قلعه‌نویی، شعبه ویژه رسیدگی به جرایم ورزشی در دادسرای فرهنگ و رسانه حکم ممنوع‌الخروجی او را صادر کرد.

بدین ترتیب این بازیکن تا مشخص شدن وضعیتش نمی‌تواند از ایران خارج شود.


ویدیو مرتبط :
شکایت امیر قلعه نویی از نکونام،کعبی و فردوسی پور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه نویی چطور نکونام را ممنوع الخروج کرد/ نخستین واکنش قلعه نویی



اخبار,اخبارورزشی,سرمربی تیم استقلال


 اخبار ورزشی  - قلعه نویی چطور نکونام را ممنوع الخروج کرد

سرمربی استقلال توانست پیش از خروج کاپیتان تیم ملی از ایران پرونده شکایت خود را به سرانجام برساند.

به گزارش جام نیوز، امیر قلعه نویی سرمربی استقلال توانست جواد نکونام را ممنوع الخروج کند. بدون اطلاع قبلی، شب گذشته به ناگهان یکی از خبرگزاری ها این خبر را منتشر کرد. یکی از نزدیکان قلعه نویی این خبر را در اختیار آنها قرار داد.

 ماجرا از این قرار است که قلعه نویی با مراجعه به دادگاه، به دلیل ارتباطاتی که داشته توانسته حکم ممنوع الخروجی او را بگیرد.

قلعه نویی پس از حضور در دادگاه، اعلام کرد نکونام حالا حالاها به ایران باز نمی گردد و پرونده شکایتش بلاتکلیف می ماند. او با استفاده از ارتباطاتی که داشت سرانجام توانست این حکم را بگیرد.

البته نکونام صبح امروز همراه با وکیل خود به دادگاه مراجعه می کند تا به این مسئله رسیدگی کند. او باید هر چه سریع تر به اسپانیا بازگردد تا برای اوساسونا به میدان برود.


                                          ..........................................


نخستین واکنش قلعه نویی به ممنوع الخروجی نکونام

سرمربی تیم استقلال گفت: «دو روز قبل برای اینکه برخی موارد را بیان کنم به دادسرا رفتم.»

به گزارش جام نیوز، امیر قلعه نویی درباره اینکه گفته می شود با شکایت وی جواد نکونام از ایران ممنوع الخروج شده است عنوان کرد: «من قصد صحبت ندارم. دو روز قبل برای اینکه برخی موارد را بیان کنم به دادسرا رفتم. این مساله در جریان بود. من توضیح بیشتری در این باره ندارم.»


 اخبار ورزشی  -  جام نیوز