ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نوروزی: در پرسپولیس ۳ هدف بزرگ دارم


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس یکی از مهمترین اهدافش در فصل جاری را دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر عنوان کرد.

تسنیم: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس یکی از مهمترین اهدافش در فصل جاری را دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر عنوان کرد.

رضا نوروزی ابتدا در خصوص شرایط خود و پرسپولیس گفت: تمرینات طاقت‌فرسایی را پشت سر گذاشتیم تا از لحاظ بدنی به بهترین شرایط ممکن برسیم. من چند روز دیر به تمرینات اضافه شدم اما در این مدت خیلی سخت تمرین کردم و خدا را شکر به مرور زمان آماده‌تر می‌شوم. در تیم ما همه چیز خوب پیش می‌رود و امیدوارم فصل خوبی در پیش داشته باشیم.

نوروزی که قول پیراهن شماره 10 پرسپولیس را از علی دایی گرفته است این روزها با شماره 29 تمرین می‌کند. او در این خصوص ادامه داد: پیراهن‌هایی که با آنها تمرین می‌کنیم برای تمرین هستند و قرار است این شماره‌ها برای لیگ تغییر کند. می‌خواستم در تمرینات هم شماره 10 بپوشم اما نبود. لیگ که شروع شود شماره 10 پرسپولیس خواهم بود. دلیل اینکه اصرار دارم شماره 10 را بپوشم این است که برایم خوش یمن است. شک ندارم که در پرسپولیس هم این شماره برای من خوش‌شانسی می‌آورد.

مهاجم سرخپوشان در خصوص جو تیم پرسپولیس تأکید کرد: از هر لحاظ در این تیم احساس راحتی می‌کنم. با اکثر هم‌تیمی‌هایم قبلاً هم دوست بوده‌ام. ضمن اینکه هواداران هم خیلی دوستم دارند و من را یک خرید خوب برای تیم‌شان می‌دانند که از این بابت خیلی خوشحالم. امیدوارم بتوانم انتظارات‌شان را به بهترین شکل ممکن برآورده کنم.

نورزوی با اشاره به اهدافی که در فصل جدید دنبالش است، گفت: امسال سه هدف مهم دارم و یکی از اهدافم برای فصل آتی این است که آقای گل شوم. برای شروع لیگ لحظه شماری می‌کنم و می خواهم لیگ چهاردهم را با گلزنی شروع و با آقای گلی به پایان برسانم. هدف دیگرم قهرمانی پرسپولیس در لیگ ایران است که هواداران هم منتظرش هستند. هدف سوم هم رسیدن به تیم ملی است و می‌خواهم در جام ملت‌های آسیا بازی کنم.

وی همچنین در مورد بحث ماندن یا جدایی کی‌روش از تیم ملی گفت: کی‌روش فوتبال ما را متحول کرده و باید حفظ شود. کی‌روش باید بماند، چون با این مربی حتی می‌توانیم قهرمان جام ملت‌ها شویم. هر فردی نظر خاص خودش را دارد اما واقعاً حیف است که این مربی را از دست بدهیم.


ویدیو مرتبط :
هلالی:برای زندگی ام بهترین هدف دارم / که شور نوکری صاحب نجف دارم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدف‌مان قهرمانی با پرسپولیس در لیگ است/ از وضعیت تیم رضایت دارم



اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از اردوی آماده‌سازی تیمش در کشور ترکیه اعلام کرد هر باشگاهی مشکلاتی دارد اما سعی می‌کنیم در پایان فصل قهرمان لیگ شویم..

برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با شبکه تلویزیونی بی‌اسپور ترکیه در خصوص شرایط اردویی این تیم در کمپ تمرینی خود، ضمن بیان مطلب فوق گفت: باید بگویم شرایط اردویی خوبی داریم و من از مردم گیزیلچه حمام ترکیه تشکر می‌کنم که واقعا مهمان‌نواز هستند و روابط دوستانه‌ای با ما داشتند و من از این مسئله از آنها تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: ما از شرایطی که در این کمپ تمرینی داریم راضی هستیم و هتل خوبی هم داریم و از زمین‌های تمرین عالی در تمرینات بهره می‌بریم و فکر می‌کنم به اهدافی که در ذهن داریم در این کمپ خواهیم رسید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: قبل از هر چیز باید بگویم ما در این کمپ تمرینی، شرایط تغذیه و تمرینات خوبی داریم و همین‌طور یکی از اهداف‌مان این است بازیکنان جدیدی که به ما اضافه شدند، خیلی زود با تیم تطبیق پیدا کنند تا هر چه زودتر تیم تکمیل شود.

برانکو ایوانکویچ درباره حضور دوباره‌اش در ایران افزود: من افتخار این را دارم که برای دومین بار به ایران آمدم و سرمربی تیم بزرگی مثل پرسپولیس هستم. پرسپولیس تیمی است که حدود ۴۰ میلیون هوادار دارد و من هدایت این تیم را برعهده گرفتم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: باتوجه به تمامی مشکلاتی که برای هم تیمی می‌تواند وجود داشته باشد، همه تلاشمان این است در این دوره از لیگ خیلی خوب ظاهر شویم تا بتوانیم آخر فصل قهرمان شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا از امکانات هتل پاتالیا و امکانات زمین تمرین رضایت دارد یا نه؟، گفت: ما کاملا از هتل و خدماتی که به ما ارائه می‌دهند، رضایت داریم و همینطور مشخص است که زمین‌هایی که در پروسه آماده‌سازی ما نقش مهمی دارند، راضی هستیم. همچنین از خدماتی که پرسنل هتل و تغذیه‌ای که به ما می‌دهند رضایت کامل داریم.

اخبار ورزشی - مهر