ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نوجوان 16 ساله در برابر برترین بازیکنان دنیا +عکس



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

روز گذشته در جریان دیدار تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید یک نوجوان 16 ساله به میدان رفت..

در فوتبال دنیا به ندرت اتفاق می افتد که یک نوجوان 16 ساله بتواند در ترکیب تیم بزرگسالان یک باشگاه بزرگ به میدان برود اما این اتفاق دیروز برای کامرون هومفریس افتاد و وی در ترکیب منچسترسیتی مقابل رئال مادرید قرار گرفت.

 

هومفریس با حضور در این دیدار در 16 سالگی بازی کردن مقابل برترین بازیکنان دنیا نظیر رونالدو و بیل را تجربه کرد.

هومفریس که متولد شهر لندن است از استعدادهای درخشان آکادمی باشگاه منچسترسیتی به شمار می رود.

اخبار ورزشی - جام جم


ویدیو مرتبط :
انعطاف بدنی نوجوان 16 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوای بچگانه در مدرسه با قتل نوجوان 16 ساله پایان یافت + عکس



دانش آموز 16 ساله به همکلاسی خود حمله کرد و او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از آسوشیتدپرس ، بیلی دانش آموز سال دوم دبیرستان ابردین دوست 16 ساله خود را که همکلاسی‌اش بود، با ضربات چاقو به قتل رساند.
 
بر اساس گزارش پلیس بیلی و ابردین هر دو دانش آموز سال دوم دبیرستانی بودند که تا به امروز حادثه‌های زیادی به خود دیده است. دعوای آن‌ها فقط از یک شوخی شروع می‌شود که به یکباره بیلی چاقو را از کیفش خارج و به ابردین حمله می‌کند و او را با ضربات متعدد چاقو به قتل می‌رساند.

اخبار,اخبارحوادث, قتل

 

معلم کلاس که از دیدن این فاجعه دست و پای خود را گم کرده بود، همه تلاش خود را برای حفظ جان ابردین کرد اما به دلیل شدت جراحت، او جانش را از دست داد.
 
پلیس در ادامه افزود: بیلی و ابردین قبلاً نیز با هم مشاجره‌هایی داشتند که به بیمارستان هم کشیده بود. بیلی همیشه چاقو همراه داشت که تذکر مدیر مدرسه مبنی بر رعایت اخلاق و انضباط در او اثر نکرده بود.

به گزارش پلیس محلی اسکاتلند، بیلی در بازجویی اظهار کرد: "فقط می‌خواستم ابردین کمی ادب شود، قصد کشتن او را نداشتم و نمی‌خواستم او را با چاقو بکشم."
 
گفتنی است، بیلی در حال حاضر دستگیر و در بازداشت به سر می‌برد. جرم او به عنوان قتل محرز است و به علت جنایات رخ داده، دادگاه بزرگسال برای او تشکیل می‌شود. پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر پرونده او به دادگاه ارجاع داده خواهد شد.


 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبرنگاران