ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نوجوانان والیبالیست ایران مغلوب قطر شدند


تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در بازی تدارکاتی خود امروز مقابل تیم ملی قطر با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی والیبال قطر برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا در تهران به سر می‌برد و با توجه به حضور زود هنگام این تیم در ایران،‌ مسئولان فدراسیون شرایط را برای انجام یک بازی دوستانه میان این تیم و تیم ملی نوجوانان فراهم کردند.

طبق هماهنگی انجام شده میان کادر فنی 2 تیم، دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی نوجوانان ایران و بزرگسالان قطر امروز در آکادمی ملی المپیک و در 3 ست برگزار شد. شاگردان وکیلی در ست‌های اول و سوم به ترتیب با نتیجه 25 بر 23 و 25 بر 22 مقابل این تیم مغلوب شدند. در مقابل بازیکنان تیم ملی قطر که به سرمربیگری خوآن سیچلو، مربی اسبق تیم ملی والیبال ایران در این دوره از مسابقات حاضر شده‌اند تنها در ست دوم با نتیجه 25 بر 19 مقابل مسافران جهانی نوجوان مغلوب شدند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که اواخر مرداد امسال در آرژانتین برگزار می‌شود، آماده می‌کند.


ویدیو مرتبط :
ایران 1 قطر 0 -خلاصه بازی ایران و قطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هندبال ایران مغلوب قطر شد


تیم ملی هندبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک برابر قطر مغلوب شد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی هندبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک برابر قطر مغلوب شد.

تیم ملی هندبال ایران با هدایت عرفان اسماعیلاگیچ از ساعت 19:30 امروز جمعه، 29 آبان ماه در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک برابر قطر میزبان قرار گرفت. ملی‌پوشان هندبال ایران در این مسابقه با نتیجه 32  بر 17 برابر قطر مغلوب شدند. نیمه اول این مسابقه با نتیجه 16 بر 8 به سود میزبان خاتمه پیدا کرد.

تیم قطر با این نتیجه جمع امتیازهای خود را به عدد 8 رساند و ایران 6 امتیازی باقی ماند؛ به این ترتیب بازی بعدی ایران مقابل عربستان از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود، چراکه تیم ایران می تواند با پیروزی برابر عربستان به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی رقابت ها شود.

قطر، نایب قهرمان جهان و میزبان این دوره از مسابقات است که اکثر کارشناسان شانس اول برای صعود از این مسابقات به المپیک را به قطر داده‌اند. قطری‌ها چندین بازیکن اروپایی و آفریقایی در ترکیب خود دارند.

تیم ملی هندبال ایران امروز الله کرم استکی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. قطری ها هم به دلیل محرومیت گوش راست قدرتمند و سریع خود یعنی هانی کاخی که در بازی با عربستان با کارت قرمز و گزارش داوران مواجه شد طبق قانون IHF نتوانستند حتی بازیکن جدیدی جایگزین وی کنند.

این در حالی است که شب گذشته تیم قطر درخواست جایگزینی "دانیل کاپته" یار 2،05 متری کوبایی الاصل خود به جای هانی کاخی را به کمیته فنی داد که این تعویض از مورد قبول کمیته فنی قرار نگرفت.

قضاوت این مسابقه بر عهده ژیری اوپاوا و پاول والک از جمهوری چک بود. ناظر ارشد این بازی هم عمر المرزوقی از امارات بود؛ همچنین نوبورو گوتو از ژاپن و عیسی الجابری از عمان هم ناظرین فنی این دیدار بودند.

پیش از این تیم ایران در بازی نخست خود با نتیجه 39 بر 31 از سد عمان گذشته بود و در بازی دوم خود هم با حساب 33 بر 18 از سد ازبکستان گذشت. شاگردان عرفان در بازی سوم هم موفق شدند 31 بر 27 ژاپن را مغلوب کنند. این در حالی است که قطری ها  در سه گذشته خود تیم های ازبکستان، ژاپن و عربستان را شکست داده بودند.

در این رقابت‌ها که تا 6 آذر ادامه دارد 11 تیم برتر آسیا در دو گروه رقابت می‌کنند. در نهایت تیم قهرمان به طور مستقیم مجوز حضور در المپیک را کسب می‌کند و تیم‌هاى دوم و سوم به مرحله نهایى انتخابى المپیک برای کسب سهمیه این بازی‌ها با تیم‌هاى دوم و سوم قاره‌هاى اروپا، آفریقا و ‌آمریکا رقابت خواهد کرد.

* گروه‌بندی مسابقات به این شرح زیر است:

گروه یک: بحرین، کره‌جنوبی، عراق، چین و استرالیا

گروه دو: ایران، عربستان، عمان، ژاپن، ازبکستان و قطر

* برنامه سایر دیدارهای تیم ایران به شرح زیر است:

ایران - عربستان (یکشنبه اول آذر - ساعت 19:30)

تا کنون علاوه بر تیم هندبال برزیل، میزبان مسابقات المپیک، تیم‌های فرانسه (قهرمان جهان) و آرژانتین (قهرمان بازی‌های پان امریکن) به المپیک ریو راه یافته‌اند.