ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نشست اضطراری باشگاه سپاهان



 

 

نشست اضطراری باشگاه سپاهان

 

نشست اضطراری برای بررسی محرومیت 'رحمان احمدی' دروازه بان تیم سپاهان در بازی چهارشنبه شب با تیم السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در محل این باشگاه، برگزار شد.

در این نشست که صبح روز پنجشنبه برگزار شد، ''علیرضا رحیمی'' مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان و ''مجید بصیرت'' سرپرست تیم فوتبال این باشگاه موضوع محرومیت رحمان احمدی دروازه بان تیم فوتبال باشگاه سپاهان مقابل السد قطر را بررسی کردند.

تیم سپاهان ایران چهارشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا مقابل السد قطر با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید اما در ترکیب خود از رحمان احمدی که در مرحله قبلی این مسابقات دو اخطاره شده بود، استفاده کرد.

رحمان احمدی دروازه بان فصل جاری تیم فوتبال سپاهان اصفهان در فصل گذشته برای تیم پرسپولیس بازی کرده بود.

بر اساس گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا، این دروازه بان در فصل 2011 لیگ قهرمانان آسیا که دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی آن چهارشنبه شب به اتمام رسید در بازی رفت مقابل الاتحاد عربستان و هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل الوحده امارات برای سرخپوشان به میدان رفته بود.

این دروازه بان باتجربه براساس آنچه در آرشیو سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درج شده در دیدار رفت مقابل الاتحاد عربستان در دقیقه 47 از داور مسابقه کارت زرد گرفت و در دقیقه 66 دیدار برگشت مقابل الوحده امارات که آخرین بازی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود نیز دومین کارت زرد خود را دریافت کرده است.

بنا بر اعلام باشگاه سپاهان، استفاده از رحمان احمدی در حالی انجام شد که سپاهانی ها پیش از این مسابقات و در جلسه هماهنگی ( منیجر میتینگ ) موضوع دو اخطاره بودن رحمان احمدی را به ناظر مسابقه و نماینده اعزامی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردند و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور رحمان احمدی در ترکیب تیم فوتبال سپاهان را بلامانع اعلام کرده اند.

پس از حذف عجیب تیم فوتبال امید ایران از گردونه مسابقات فوتبال انتخابی المپیک 2012 لندن به دلیل استفاده از یک بازیکن محروم (کمال کامیابی نیا)، باشگاه سپاهان در اقدامی مشابه از بازیکنی استفاده کرد که در مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا دواخطاره بوده است.


ویدیو مرتبط :
گلر اسطوره ای باشگاه سپاهان مهمان سیمای سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نشست اضطراری سپاهان لغو شد


نشست اضطراری هیأت مدیره سپاهان که قرار بود امشب برگزار شود، لغو شد.

خبرگزاری فارس: نشست اضطراری هیأت مدیره سپاهان که قرار بود امشب برگزار شود، لغو شده و به زمان دیگری موکول شد.

این نشست قرار بود از ساعت 18 امروز در محل باشگاه برگزار شود که به دلایلی این نشست لغو شد.

همچنین توهین و فحاشی‌هایی که در تمرین سپاهان از بعد از دیدار با سایپا توسط هواداران این تیم شدت گرفته است، در تمرین امروز نیز ادامه پیدا کرد و طرفداران سپاهان در آستانه بازی آسیایی این تیم علیه مسئولان و کادرفنی این تیم شعار سر دادند.

از سوی دیگر هادی عقیلی‌، کاپیتان دوم سپاهان هنوز در تمرینات این تیم غایب است و باشگاه سپاهان نیز تکلیف این بازیکن را مشخص نکرده است.