ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نستا: آلمان هیچ نقطه ضعفی ندارد


مدافع پیشین ایتالیا بر این باور است که آلمان نقطه ضعفی ندارد و می‌تواند قهرمان جام جهانی شود.

خبرگزاری فارس: مدافع پیشین ایتالیا بر این باور است که آلمان نقطه ضعفی ندارد و می‌تواند قهرمان جام جهانی شود.

 فینال جام جهانی امشب (یکشنبه) از ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه ماراکانا بین آلمان و آرژانتین آغاز می‌شود.

آرژانتین در نیمه نهایی موفق شد هلند را در ضربه‌های پنالتی شکست دهد و آلمان هم با نتیجه هفت بر یک برزیلِ میزبان را از پیش رو برداشت.

الساندرو نستا در مورد شرایط تیم ملی آلمان گفت: فهرست 11 نفره آلمان مقابل برزیل بسیار خوب بود. گل‌های زیادی به ثمر رساندند و به نوعی برزیل پس از گل دوم ژرمن‌ها بازی را باخت. از این دست اتفاق‌ها در فوتبال رخ می‌دهد. به عقیده من برزیل بار سنگینی را به دوش می‌کشید و همه از آنها انتظار قهرمانی داشتند. پس از گل سوم تمرکز برزیلی‌ها از بین رفت.

نستا ادامه داد: بر این باور هستم که آلمان هیچ نقطه ضعفی ندارد. آنها قدرت زیادی در همه منطقه‌ها دارند. آنها مانوئل نویر را دارند که بهترین در چارچوب دروازه است، خط دفاع مستحکم و خط میانی با قدرتی باور نکردنی. به نظر من آنها از نظر تئوری تیم بهتر فینال هستند و قهرمان می‌شوند.


ویدیو مرتبط :
نقطه ضعفی به نام یال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمد مهرانفر در نقطه صفر مرزی آلمان و هلند / عکس



اخبار فرهنگی - احمد مهرانفر در نقطه صفر مرزی آلمان و هلند / عکس

احمد مهران فر (متولد 10 خرداد 1354) بازیگر ایرانی است. مهرانفر از سال 78 اجرای حرفه ای تئاتر را آغاز و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، پانته آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرای نقش های تئاتری را تجربه کرده است.دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی است.

بازی زیبای او در سزیال پایتخت را همگان به خاطر دارند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,احمد مهران فر

 اخبار فرهنگی - ستاره ها