ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نخستین مربی قربانی در بوندس لیگا


سرمربی سوئیسی بوروسیا مونشن‌گلادباخ موفق شد بعد از 37 سال این تیم را به لیگ قهرمانان اروپا برگرداند اما نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری باعث شد تا از سمت خود کناره‌گیری کند و نخستین قربانی نتیجه‌های بد در بوندسلیگا شود.

خبرگزاری ایسنا: بوروسیا مونشن‌گلابادخ فصل قبل در رقابت‌های بوندسلیگا عملکرد درخشانی داشت و با هدایت لوسین فاوره سوئیسی موفق شد بعد از 37 سال جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

این تیم آلمانی در فصل جاری عملکرد کابوس‌واری داشته است تا جایی‌ که در هر پنج دیدار خود در فصل جدید بوندسلیگا و دیدار برابر سویا در لیگ قهرمانان اروپا، بازی را وگذار کرده است.

لوسین فاوره اکنون رسما از هدایت این تیم استعفا کرده است. او در نشستی خبری گفت: افتخار می‌کنم که هدایت مونشن‌گلادباخ را بر عهده داشتم. تیمی را به دست گرفتم که برای سقوط نکردن می‌جنگید اما الان در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کند. تیم من در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته است و بهتر است کنار روم.

باشگاه بوروسیا مونشن‌گلادباخ نیز در بیانیه‌ای موافقت خود را با استعفای سرمربی سوئیسی خود اعلام کرد. در این بیانیه آمده است: همه ما تلاش کردیم تا فاور را از تصمیمی که گرفته منصرف کنیم اما فایده نداشت و در نهایت این مربی از جمع ما جدا شد.


ویدیو مرتبط :
پاره شدن توپ در حد بوندس لیگا!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مربی سال بوندس‌ لیگا انتخاب شد


لوسین فابرو که بورسیامونشن‌گلادباخ را به مقام سوم بوندس‌لیگا رساند، به عنوان مربی سال فوتبال آلمان برگزیده شد.

خبرگزاری فارس: در یک نظرخواهی که توسط هفته‌نامه کیکر از 183 بازیکن شاغل در لیگ ژرمن‌ها انجام شد، مسئول فنی سوئیسی و  57 ساله گلادباخی‌ها صاحب بیشترین میزان رای شد.

در این رای‌گیری وی توانست 30.8 درصد آرا را به خود اختصاص داده و بالاتر از مارکوس واینسیرل (آگسبورگ‌) قرار گیرد.

فابرو از سال 2011 هدایت گلادباخ را برعهده دارد.

تیم تحت امر وی بعد از بایرن مونیخ (79 امتیاز) و ولفسبورگ(69 امتیاز) در رده سوم جدول بوندس‌لیگا قرارگرفت.