ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نخستین خرید لستر لو رفت


مدیر برنامه های سیمونه زازا با سران باشگاه لستر ملاقات خواهد کرد.

کاپ: مدیر برنامه های سیمونه زازا  با سران باشگاه لستر ملاقات خواهد کرد.

مهاجم سابق ساسولو تا به حال زمان کمی برای یوونتوس به میدان رفته و همین سبب نا امیدی این مهاجم شده است.

طبق گزارش امروز Sport Mediaset مدیر جوزپه ماروتا با مدیر برنامه های زازا ملاقاتی برای مشخص کردن وضعیت آینده این بازیکن داشته است.

طبق خروجی های این منبع ، کلودیو رانیری قهرمان لیگ برتر انگلستان علاقه خاصی به جذب این مهاجم برای فصل آینده دارد‌.

با وجود شروع ضعیف و بازی کمی که برای یوونتوس انجام داد اما این مهاجم آمار جالبی ثبت کرده ، زازا موفق شده هر 106 دقیقه یک گل برای یوونتوس به ثمر رساند.


ویدیو مرتبط :
آهنگ وره لو لو با صدای عبدالرضا حصاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیست خرید دایی برای پرسپولیس لو رفت؟



لیست خرید علی دایی برای پرسپولیس

لیست خرید دایی برای پرسپولیس لو رفت؟

محمد رویانیان اعلام کرده علی دایی لیست بازیکنان مورد نیازش را هم به پرسپولیس داده و در این شرایط شایعات از لو رفتن لیست سرمربی سرخپوشان حکایت دارد.

به گزارش شبکه ایران، صبح امروز اخبار تایید نشده ای منتشر شد که به لیست بازیکنان مورد نیاز علی دایی اختصاص دارد. البته در فصل نقل و انتقالات انتشار چنین شایعاتی اجتناب ناپذیر است اما منبع موثقی که تاکید دارد اسمش فاش نشود، اطلاعاتی در اختیارمان قرار داد.

شاید بزرگ ترین نام در لیست علی دایی، دروازه بان شماره یک استقلال باشد. 

سیدمهدی رحمتی که گفته می شود پیشنهاد خوبی هم از سپاهان دارد، در سرلیست بازیکنان مورد نیاز دایی قرار گرفته است. 

البته یک دروازه بان دیگر هم در لیست دایی است و به نظر می رسد اگر پرسپولیسی ها موفق به جذب رحمتی نشوند، سراغ رحمان احمدی خواهند رفت.

همچنین آندرانیک تیموریان، دیگر بازیکن استقلالی ها که البته این فصل را در قطر فوتبال بازی کرد ولی همچنان در لیست خرید استقلال هم حضور دارد دیگر بازیکن استقلالی است که علی دایی برای گرفتن او ابراز تمایل کرده است. 

همچنین یعقوب کریمی بازیکنی که از تیم های پایه استقلال به فوتبال ایران معرفی شد و در تیم نفت تهران اوج گرفت هم در این لیست به چشم می خورد. اما به غیر از این سه استقلالی، محمدرضا خلعتبری، شجاع خلیل زاده، بهادر عبدی و محسن مسلمان نیز از جمله دیگر بازیکنانی هستند که نام شان در این لیست به چشم می خورد./شبکه ایران