ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نتیجه جلسه مسئولان استقلال درباره هلمکه


جلسه مربوط به هندریک هلمکه در ساختمان باشگاه استقلال برگزار شد.

ورزش سه: به نقل از باشگاه استقلال، جلسه مسئولان این باشگاه درباره وضعیت هلمکه برگزار شد. در این جلسه که روز پنجشنبه شانزدهم بهمن ماه در ساختمان باشگاه استقلال برگزار شد، آقایان افشارزاده، معینی، نظری جویباری، میرشاد ماجدی، دکتر مردانی، دکتر نوروزی و دکتر ستوده حضور داشتند و همچنین با دکتر ابراهیمیان نیز از طریق تلفن ارتباطی گرفته شد و در نهایت نتایج زیر بعد از بحث ها و گفت وگو ها به دست آمد:

1- هندریک هلمکه در تاریخ 17 دی ماه 93 به صورت استاندارد در کلینیک پزشکی ورزشی فوتبال ایران تست های سلامتی خود را گذرانده و به این ترتیب تا آن تاریخ مشکلی نداشته است.

2- هندریک هلمکه به دلیل مصدومیت در بازی با صنعت نفت آبادان دچار پارگی مینیسک خارجی زانوی راست و صدمه در غضروف استخوان کندیل خارجی استخوان ران بوده و نیاز به حداقل 6 هفته درمان و بعد از دوره درمان نیاز به بررسی مجدد وضعیت داشته است.

3- از این پس بازیکنان درخواستی باشگاه باید از سوی کمیته پزشکی باشگاه تحت معاینات پزشکی قرار بگیرند و سپس اقدامات بعدی درخصوص آنها صورت بگیرد.


ویدیو مرتبط :
هنریک هلمکه - بازیکن جدید استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه قلعه نویی با مسئولان ملوان پس از باخت به استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,امیرقلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال ملوان بعد از بازی با استقلال تا پایان روز شنبه به مسئولان انزلی زمان داد.

امیر قلعه نویی بعد از باخت به استقلال و در حالی که بیش از 90 دقیقه تماشای مسابقه از رختکن تیمش و تماشای شکست این تیم در مصاف با استقلال، با مسئولان شهر انزلی چلسه گذاشت.

 

او که هنوز قراردادش را با این تیم امضاء نکرده است و از پرداختی ها به تیم گلایه دارد در جدیدترین اظهار نظرش به مسئولان این تیم گفته است باید 4 میلیارد تومان پول تزریق کنند. پولی که باید تا شنبه شب در حساب باشد و بازیکنان بتوانند با داشتن این پول با خیالی آسوده به تمرینات بپردازند.

 

البته احمد دنیامالی رئیس هیات مدیره باشگاه محبوب انزلی به قلعه نویی گفته این پول تا پایان هفته تامین می شود اما ضرب الاجل زمانی را نمی پذیرد.

 

قلعه نویی اما می گوید این تاخیر باعث می شود تا تیم شکل نگیرد و او هم با این شرایط نتواند به همکاری با ملوان ادامه بدهد.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین