ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نتایج امشب جام حذفی اسپانیا


تیم های اتلتیکوبیلبائو و مالاگا دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های اسپانیا را با پیروزی پشت سرگذاشتند.

ایرنا: دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های اسپانیا (کوپا دل ری) سه شنبه شب با دیدار سلتاویگو و بیلبائو آغاز شد که در پایان میهمان به برتری 4 بر 2 دست یافت.

مایکل سن خوزه، آرتیز آدوریز(2 گل) و سوسائه تا برای بیلبائو گلزنی کردند و آلکس لوپز و چارلس گلزنان سلتاویگو بودند.

در دیگر دیدار نیز مالاگا با گل های یوناپی و ریکاردو هورتا مقابل میهمانش لوانته به برتری دو بر صفر رسید.

در ادامه مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوق، چهارشنبه شب ویارئال به مصاف سوسیداد می رود و اتلتیکومادرید میزبان رئال مادرید خواهد بود.

آلمریا با ختافه، والنسیا با اسپانیول، گرانداا با سه ویا و بارسلونا با الچه دیگر دیدار های مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری محسوب می شوند.


ویدیو مرتبط :
بارسلونا 5 - 1 لوانته / جام حذفی اسپانیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج دیدارهای جام حذفی اسپانیا


تیم فوتبال اتلتیکو مادرید به نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا صعود کرد.

خبرگزاری فارس: در یک دیدار دیگر از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، کوپا دل‌ری تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در حالی میهمان اتلتیک بیلبائو در سن‌مامس بود که در دیدار رفت در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه یک بر صفر تیم ایالت باسک را شکست داده بود.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک با سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید و بدین ترتیب اتلتیکو مادرید با پیروزی 3 بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، راهی نیمه نهایی شد.

آدوریز در دقیقه 42 برای بیلبائو گلزنی کرد و رائول گارسیا در دقیقه 55 بازی را به تساوی کشاند و در ادامه دیگو کاستا در دقیقه 86 اتلتیکو مادرید را در خانه حریف پیش انداخت.