ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ناکامی 2 استقلالی در بازی‌های ملی!


هافبک آبی ها که برای حضورش در اردوی عراق کلی جنجال به پا شد، در بازی روز گذشته تیم ملی کشورش برابر کویت تنها 8 دقیقه حضور پیدا کرد.

مشرق: مسابقات مقدماتی فوتبال جام ملت‌های اروپا و جام کشورهای عربی حوزه خلیج فارس روز گذشته در کشورهای اروپایی و عربستان دنبال شد تا طی آنها هر دو لژیونر استقلالی ها ناکام بمانند.

در گروه I و در لیسبون، تیم ملی ارمنستان که هرایر مگویان مدافع تیم استقلال را پس از دو بازی غیبت به لیست 18 نفره خود وارد کرده بود، با یک گل مغلوب میزبانش پرتغال شد و در عربستان تیم ملی عراق با جاسم کرار هافبک خلاق آبی‌ها یک بر صفر به کویت باخت.

*مگویان بازی نکرد

کرار و جنجال برای 8 دقیقه بازی / مگویان بازی نکرد رونالدو گل زدهرایر مگویان پس از اینکه دیدارهای کشورش برابر صربستان و فرانسه را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، بالاخره وارد لیست 18 نفره سرمربی سوییسی برنارد شالاند شد اما شرایط حضورش در زمین فراهم نگشت. در این دیدار پر برخورد که 2 کارت زرد برای ارمنی‌ها و 4 اخطار برای په په، کاروالیو، دنی و تیاگو در بر داشت، کریس رونالدو در دقیقه 72 موفق به گلزنی شد تا ناجی پرتغال برابر هم تیمی‌های سختکوش مدافع استقلال شود.

پرتغال با این سه امتیاز 6 امتیازی شد و به رده دوم رفت و ارمنستان هم با یک امتیاز به قعر جدول چسبید. ارمنستان با قبول این شکست تا یکشنبه 9 فروردین ماه سال آتی صبر خواهد کرد بلکه در خانه برابر آلبانی دیگر تیم حاضر در گروه I  جبران مافات نماید.

در سایر دیدارهای برگزار شده در سایر گروه ها این نتایج بدست آمد:

گرجستان صفر - لهستان 4

اسکاتلند یک - ایرلند صفر

آلمان 4 - جبل‌الطارق صفر

مجارستان یک - فنلاند صفر

رومانی 2 - ایرلندشمالی صفر

یونان صفر - جزایر فارو یک

صربستان یک - دانمارک 3

** جنجال کرار برای 8 دقیقه بازی

کرار و جنجال برای 8 دقیقه بازی / مگویان بازی نکرد رونالدو گل زدبه گزارش مشرق، دیگر بازیکن خارجی استقلال که برای تیم ملی کشورش به میدان رفت جاسم کرار بود که به میدان رفت. هافبک آبی ها که برای حضورش در اردوی عراق کلی جنجال به پا شد، در بازی روز گذشته تیم ملی کشورش برابر کویت تنها 8 دقیقه حضور پیدا کرد.

در مسابقات کشورهای عربی حوزه خلیج فارس عراقی ها نسبتا برتر از حریف خود کویت بودند با این حال مغلوب گل دقیقه 2+90 فهدالعنزی شدند. در این دیدار جاسم کرار المحمودی در دقیقه 82 جایگزین مروان العجیلی شد که البته راه به جایی نبرد. عراقی ها در دیدار دوم خود پس فردا دوشنبه به مصاف عمان خواهند رفت.

در سایر دیدارهای انجام شده عربستان مقابل قطر 1-1 متوقف شد و دیدار تیم های یمن با بحرین و امارات با عمان بدون گل مساوی خاتمه یافت.

از سری رقابتهای کشورهای عربی حوزه خلیج فارس فردا یکشنبه یمن با قطر دیدار خواهد کرد و عربستان به مصاف بحرین خواهد رفت.

نکته قابل تامل در مورد کرار اینکه سایت رسمی بازی‌ها هنوز این هافبک را بازیکن تراکتورسازی اعلام می کند. در شرایطی که کرار بعد از تراکتورسازی به نجف عراق پیوست و پس از آن با قراردادی دو ساله به استقلال برگشت.

ناکامی 2 استقلالی در بازی‌های ملی!


ویدیو مرتبط :
تحلیلی بر ناکامی تیم ملی وزنه برداری ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مربی تیم ملی و 1 استقلالی بیننده بازی نفت


مارکار آقاجانیان و امیرحسین صادقی بازی نفت و الجیش در لیگ قهرمانان آسیا را از نزدیک تماشا می‌کنند.

خبرگزاری فارس: عباس نواصرزاده پیشکسوت خوزستان، مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی، مهرداد خانبان آنالیزور تیم ملی، امیرحسین صادقی بازیکن استقلال، بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال، قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت و محمدرضا ساکت مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان به همراه تعدادی از اعضای هیأت امنای باشگاه نفت میهمان ویژه این بازی هستند.

مسئولان تیم فوتبال الجیش به همراه چند بازیکن این تیم به دلیل اینکه کسی آنها را راهنمایی نکرده است در راهروهای ورزشگاه سرگردان هستند و نمی‌دانند باید در چه جایگاهی قرار گیرند.

دیدار نفت تهران و الجیش قطر از ساعت ۱۸ در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی آغاز شده است.