ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نام باشگاه صبای قم عوض نشد


مدیرعامل باشگاه صبای قم می‌گوید بنا به درخواست مردم، نام این باشگاه تغییر نخواهد کرد.

ایسنا: به گزارش سایت رسمی باشگاه صبای قم، عباس جهان‌بینی درباره تغییر نام باشگاه صبای قم اظهار کرد: بعد از تغییر و تحولاتی که در باشگاه صبا ایجاد شد یکی از مصوبات هیئت مدیره این بود که نام صبا برای فصل چهاردهم مسابقات لیگ برتر تغییر کند.

وی ادامه داد: برای این منظور از طریق نظرسنجی از مردم قم، هواداران و طرفداران تیم صبا خواستیم نام‌هایی که در شأن جایگاه صبا و موقعیت فرهنگی و مذهبی استان قم هستند را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این باشگاه و اداره کل ورزش و جوانان ارسال کنند.

وی تصریح کرد: این نظر سنجی از اردیبهشت به مدت نزدیک به دو ماه صورت گرفت و بعد از جمع‌آوری آراء و نظرات مردم و مخاطبین متوجه شدیم که جمعیت کثیری از شرکت کنندگان در این نظر سنجی معتقدند که نام صبا بیش از نام و عنوان دیگری برازنده این باشگاه است و به همین دلیل به احترام درخواست هواداران، نام صبای قم تغییر نخواهد کرد.

وی در پایان یاد آور شد‌: مشارکت حداکثری مردم قم و هموطنان عزیز در این نظر سنجی نشان داد که میزان علاقمندی به تیم صبا و پیگیری اخبار و اطلاعات این تیم بسیار بالا است و باید تلاش کنیم که صبا در حد انتظار مردم عملکردی خوب و موفقیت‌آمیز داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
صبای قم - ملوان بندرانزلی / قم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلاصه بازی استقلال اهواز - صبای قم


طرفداری:



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید