ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ناظم‌الشریعه از شمس رخصت گرفت


محمد ناظم‌الشریعه، گزینه نهایی هدایت تیم ملی فوتسال برای قبول مسئولیت در این تیم از حسین شمس رخصت گرفت.

خبرگزاری تسنیم: از محمد ناظم‌الشریعه به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتسال کشورمان یاد می‌شود که قرار است امروز (دوشنبه) از سوی فدراسیون فوتبال برای آغاز به کار در این تیم معرفی شود.

ناظم‌الشریعه که در آستانه قبول این مسئولیت است، حتی با حسین شمس، سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان نیز صحبت کرده و برای آغاز به کار در این تیم از او رخصت گرفته است.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با ناظم الشریعه درباره گروه بندی فوتسال قهرمانی آ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناظم‌الشریعه از سرمربیگری تیم ملی فوتسال استعفا کرد / واکنش کفاشیان به خبر استعفا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از بازی با روسیه از سمت خود استعفا کرد.

محمد ناظم‌الشریعه پس از دیدار دوستانه مقابل روسیه از سمت خود استعفا کرد.

این در حالی است که وی به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال معرفی شده بود.

 

------------------------------

ناظم‌الشریعه پس از استعفا:
نمی‌توانم با وجود رفتارهای مشکوک در تیم ملی کار کنم/ توان مبارزه با حاشیه‌ها را ندارم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: تا زمانی که رفتارهای مشکوک در تیم ملی وجود داشته باشد نمی‌توانم با تیم کار کنم.

محمد ناظم‌الشریعه پس از بازی دوستانه تیم ملی ایران مقابل روسیه اظهار داشت: من امشب با آقای افتخاری صحبت می‌کنم تا زمانی که یک سری رفتارهای مشکوک در تیم ملی باشد در تیم نخواهم بود. این رفتارها باعث می‌شود که زحمات‌ بازیکنانم دیده نشود. واقعیت را بخواهید توان مبارزه با حاشیه‌ها را ندارم البته بارها گفته‌ام اگر افتخاری نباشد و از تیم حمایت نکند من هم نیستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این یکی دو روزه برخی تماس‌های مشکوک با بازیکنان او گرفته‌اند، گفت: به خاطر همین مسائل است که دیگر توان ادامه کار در تیم ملی را ندارم هر چند که نمی‌خواهم هم‌اکنون وارد این بحث شوم.

سرمربی مستعفی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه چرا باید همیشه مقابل روسیه بازی کنیم، گفت: شما بروید ببینید تیم‌های قبلی مقابل همین روسیه چگونه بازی کردند. تیم ملی در قم در تهران مقابل همین روسیه بازی کردند و 40 دقیقه زیر فشار بودند اما در همین بازی بازیکنانم روسیه را تحت فشار گذاشته بودند که حریف تلاش می‌کرد بازی را به مساوی بکشاند.

ناظم‌الشریعه در مورد عدم حضور مصطفی نظری در تیم گفت: گویا لیست تیم ملی را ندیده‌اید او دعوت شده بود اما نمی‌دانم چرا نیامد. خواهش می‌کنم اول اطلاعات خود را به روز کنید و بعد سوال کنید. حتی نمی‌دانید چه بازیکنی به اردو دعوت شده است.

ناظم‌الشریعه تاکید کرد: یک بار دیگر می‌گویم زمانی که این پست را قبول کردم گفتم تا زمانی که ابزار لازم برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر فراهم نشود نمی‌توانم ادامه دهم. هم اکنون هم بعد از صحبت با افتخاری از این تیم خواهم رفت.

 

 -------------------------------

کفاشیان: از استعفای ناظم‌الشریعه بی‌خبرم/ برخی در این 8 سال تمایلات شخصی را به منافع فوتبال ترجیح دادند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از استعفای سرمربی تیم ملی فوتسال خبر ندارم.

به گزارش خبرگزاری فارس علی کفاشیان در گفت‌وگویی در خصوص استعفای ناظم‌ الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از این موضوع خبر ندارم هر چند که در این خصوص تا قبل از بازی هم خبری نبود.

کفاشیان در مورد اینکه چرا در این مدت این همه اختلاف در فوتبال و فوتسال ایجاد شده،‌ گفت:‌سعی من همیشه این بود که در این 8 سالی که در فدراسیون فوتبال بودم از افرادی که می‌توانند به فوتبال خدمت کنند استفاده کنم و همواره آنها را تامین مالی کرده‌ام اما متاسفانه برخی اوقات برخی افراد به خاطر تمایلات شخصی و اختلافات‌شان، این مسائل را به منافع فوتبال ترجیح دادم.اما با همه این تفاسیر فوتبال ما در آسیا اوضاع بدی ندارد و ما در رده‌بندی آُسیا اول هستیم.

اخبار ورزشی - فارس