ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

میلنر: لیورپول شایسته کسب قهرمانی نبود


میلنر از نمایش ضعیف لیورپول در فینال لیگ اروپا ناامید شده است.

وب سایت نود: جیمز میلنر هافبک لیورپول بعد از شکست تیمش در دیدار فینال لیگ اروپا مقابل سویا، از عملکرد قرمزها به شدت ابراز ناامید کرد و اعلام داشت که آنها شایسته قهرمانی در اروپا نبوده اند:

« شکست در فینال اروپایی، ویران کننده است ولی نکته ناامید کننده این است که ما اصلاً در حد و اندازه های خودمان در زمین ظاهر نشدیم، در طول بازی هرگز نتوانستیم قابلیت های واقعی مان را نشان دهیم. مقصر باخت داور نبود، تصمیمات اشتباه گرفته شد ولی ما بازی خودمان را ارائه نکردیم. مسئله کسب سهمیه نبود، بلکه به دنبال کسب جام بودیم تا به افتخارات باشگاه اضافه کنیم».

« باخت در فینال، برای باشگاه لیورپول ناامیدکننده است. اما همه در کنار هم به دنبال بازگشت از این شکست هستیم. در این فصل در دو فینال شکست خوردیم ولی سعی میکنیم درس هایی از این دو باخت بگیریم و با قدرت بازگردیم».


ویدیو مرتبط :
جیمز میلنر به طور رسمی به لیورپول پیوست + (زیرنویس)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هیدینک: لستر شایسته کسب قهرمانی بود


سرمربی چلسی قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس را به بازیکنان لسترسیتی تبریک گفت و آنها را شایسته ترین تیم به کسب عنوان قهرمانی دانست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، در حساس ترین و آخرین بازی هفته سی و ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس چلسی در استمفوردبریج از تاتنهام پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا این لسترسیتی باشد که جام قهرمانی در رقابت های لیگ جزیره را برای نخسین بار در تاریخ خود به دست آورد این درحالی است که تا پایان لیگ دو بازی دیگر باقی مانده است.

گاس هیدینک در نشست خبری بعد از بازی از تماس رانیری با او سخن به میان آورد و تاکید کرد که لسترسیتی شایسته ترین تیم به کسب عنوان قهرمانی بود.

سرمربی هلندی چلسی گفت: بعد از بازی رانیری با من تماس گرفت. صدای او می لرزید. فکر می کنم در حال گریه کردن بود. او 5 بار به من گفت تشکر می کنم.

او ادامه داد: این دیدار در نهایت برنده نداشت. دو تیم برای پیروزی به میدان رفته بودند. چلسی استرسی نداشت و بازی بهتری را به نمایش گذاشت این درحالی بود که تاتنهام زیر فشار بود. می توانستیم پیروزی این دیدار شویم. دو تیم بازی خوب و هجومی را در دستور کار خود قرار دادند. انتظار داشتم که در این دیدار به پیروزی برسیم. می توانستیم گل سوم را هم به ثمر رسانیم اما متاسفانه موفق نشدیم و این باعث ناراحتی من شده است. باید به بازیکنان چلسی افتخار کرد. آنها شروع خوبی در لیگ جزیره نداشتند اما نشان دادند که تیم بزرگی هستند.

هیدینک در پایان سخنان خود گفت: قهرمانی در رقابت های لیگ جزیره را به بازیکنان لسترسیتی تبریک می گویم. براین باور هستم که آنها شایسته کسب عنوان قهرمانی بودند و در نهایت به چیزی که می خواستند دست پیدا کردند. همه پیش بینی می کردند که بازیکنان لسترسیتی تا بازیهای پایانی خسته شوند اما کاملا برعکس شد.