ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مگویان خواهان فسخ قرارداد با استقلال شد


مدافع ارمنستانی تیم فوتبال استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش خواستار فسخ قرارداد با استقلال شد.

خبرگزاری تسنیم: پس از اینکه ریوالدو باربوزا هافبک برزیلی استقلال قراردادش را با این تیم تهرانی فسخ کرد، این‌بار هرایر مگویان از مسئولان باشگاه استقلال درخواست کرد که قراردادش را با این تیم فسخ کند.

این مدافع ارمنستانی علت این درخواست را عدم پرداخت مطالباتش اعلام کرده و گفته است نمی‌تواند با این شرایط در استقلال بماند.


ویدیو مرتبط :
شرط فسخ قرارداد چیست ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ استقلال‌خوزستان به درخواست آبی‌های پایتخت/اولادی در دفتر فتح‌الله‌زاده حاضر شد/قرارداد لاوره با استقلال فسخ می‌شود



باشگاه استقلال‌ ,قرارداد لاوره با استقلال

پاسخ استقلال‌خوزستان به درخواست آبی‌های پایتخت/ مبعلی را می‌دهیم، 2 بازیکن می‌گیریم

قائم‌مقام باشگاه استقلال‌خوزستان می‌گوید اگر استقلالی‌ها مبعلی را می‌خواهند باید یا برهانی و قاضی و یا عمران‌زاده و جمشیدیان را به ما بدهند.

علی پورکیانی منطقه خوزستان- اظهار کرد: 18 آبان ماه بود که نامه کتبی باشگاه استقلال تهران مبنی بر این که خواهان جذب ایمان مبعلی، هافبک تیم ما هستند، به دست ما رسید.

وی افزود: ما هم امروز طی نامه‌ای به باشگاه استقلال تهران اعلام کردیم که در صورتی با این موضوع موافقت می‌کنیم که این باشگاه آرش برهانی و محمد قاضی و یا حنیف عمران‌زاده و احمد جمشیدیان را به ما بدهد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: نقش مبعلی در تیم ما معادل دو بازیکن استقلال تهران است. مبعلی با ما قرارداد دارد و طبق قوانین، خود بازیکن نمی‌تواند با باشگاهی صحبت کند و نظر ما خیلی مهم است. به هر حال بازیکن با باشگاه قرارداد دارد و ما در این زمینه تصمیم می‌گیریم.

وی اظهار کرد: باشگاه استقلال تهران هنوز نظر خود را درخصوص پیشنهاد ما اعلام نکرده‌ است. البته اگر آن‌ها مبعلی را از ما نمی‌خواستند ما هم اصلا از آن‌ها بازیکنی نمی‌خواستیم.

پورکیانی در پایان عنوان کرد: هنوز بازیکنی را جذب نکرده‌ایم و ان‌شاالله زمانی که بازیکنی را گرفتیم، اسامی آن‌ها را اعلام می‌کنیم.

 

باشگاه استقلال‌ ,قرارداد لاوره با استقلال

 
اولادی در دفتر فتح‌الله‌زاده حاضر شد

مهرداد اولادی برای امضای قرارداد با استقلال در دفتر علی فتح‌الله‌زاده حاضر شد تا پس از توافقات نهایی به عضویت استقلال دربیاید.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت باشگاه استقلال،‌ مهرداد اولادی برای امضای قرارداد با استقلال در دفتر دکتر علی فتح‌الله‌زاده حاضر شد تا پس از توافقات نهایی به عضویت استقلال دربیاید.

وی به همراه علی امیری، معاون اجرایی باشگاه استقلال در دفتر مدیرعامل استقلال حاضر شد تا بتواند یکی از خریدهای استقلال لقب بگیرد.

 

باشگاه استقلال‌ ,قرارداد لاوره با استقلال

 
قرارداد لاوره با استقلال فسخ می‌شود/ تست تکلیف کبه را مشخص می‌کند

معاون اجرایی باشگاه استقلال وضعیت نقل و انتقال این باشگاه را در نیم فصل تشریح کرد.

به گزارش فارس به نقل از سایت باشگاه استقلال، علی امیری، معاون اجرایی باشگاه استقلال در خصوص نقل و انتقالات این تیم در نیم‌فصل اظهار داشت: روز گذشته امیر قلعه‌نویی لیست بازیکنان مدنظر خود را در اختیار باشگاه قرار دادند و ما  هم بر اساس این فهرست با نفرات مدنظر سرمربی تیم وارد مذاکره شده‌ایم.

امیری در خصوص وضعیت کبه گفت: این بازیکن را امروز برای انجام تست پزشکی نزد دکتر نوروزی فرستادیم و در صورتی که سلامتی‌اش تایید شود او به عضویت استقلال درمی‌آید.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت گوران لاوره اظهار داشت: قرار است طی جلسه‌ای با مدیر برنامه‌ این بازیکن قرارداد لاوره با استقلال را فسخ کنیم. در حال حاضر هم فردین عابدینی و مهران قاسمی از تیم ما جدا شدند که البته این جدایی با خواست این دو بازیکن و برای به میدان رفتن‌شان در تیم‌های دیگر صورت گرفت.

امیری در خصوص شرط و شروط‌هایی که گفته می‌شود باشگاه استقلال خوزستان در ارتباط با انتقال ایمان مبعلی قرار داده اعلام کرد. هنوز نامه‌ای از سوی باشگاه استقلال خوزستان در‌ این باره به دست ما نرسیده است، اما اگر نامه‌ای هم از این باشگاه به دست ما رسد به صورت مکتوب پاسخ باشگاه استقلال‌خوزستان را می‌دهیم.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در پایان اظهار داشت: همه هدف استقلال این است که برای نیم‌‌فصل دوم تیم را تقویت کند تا استقلال در هیچ پستی با کمبود بازیکن مواجه نباشد.

/فارس,ایسنا