ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مگر می شود از بازیکنی بخواهیم مجانی برای پرسپولیس بازی کند؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی, فوتبال  ایران

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن رد ادعای علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی بعد از مذاکره با این باشگاه، گفت: مگر می شود از بازیکنی بخواهیم برای ما مجانی بازی کند؟

حسین عبدی در گفتگو با مهر درباره ادعای علیرضا حقیقی که عنوان کرده بود باشگاه پرسپولیس از من خواسته مجانی برای این تیم بازی کنم، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد زیرا هم باشگاه پرسپولیس حرفه‌ای است و هم علیرضا حقیقی یک بازیکن حرفه‌ای. مگر می‌شود از او بخواهیم مجانی بازی کند؟! هر کسی طبق زحمتی که می‌کشد باید پول بگیرد.

وی در رابطه با پرداخت بدهی «سکوبرت» و راحت شدن خیال باشگاه از یک پرونده بدهی، خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های کلی ما این است که بدهی‌های گذشته باشگاه را پرداخت کنیم و درصدد حل مشکلات به وجود آمده هستیم.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با ممنوعیت سوشا مکانی از حضور در مسابقات و انتشار نامه مربوط به این موضوع هم تصریح کرد: همان‌طور که پیش از این هم گفته بودم باشگاه کاملا تابع قانون است و ما مطیع دستورات قانونی هستیم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و جایی نیست که هر رفتاری از افرادی که در آن حضور دارند، سر بزند، اما ما منتظریم تا ببینیم قانون چه تصمیمی در قبال مکانی خواهد گرفت.

عبدی در پایان در رابطه با دیدار امروز سرخپوشان برابر ذوب‌آهن در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: از نظر فنی در جایگاهی نیستم که بتوانم اظهارنظر کنم، اما امیدوارم که پرسپولیس بتواند با ارائه یک بازی زیبا و جوانمردانه، ۳ امتیاز را به دست آورد و جایگاهش را در جدول ارتقا دهد تا روند خوبی را در پیش بگیرد.


  اخبار ورزشی  -  مهر  


ویدیو مرتبط :
بازی ندا شهسواری با بازیکنی از چین تایپه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکنی که دایی می گوید برای مردم بازی می کند، پرسپولیس را به پول فروخت



اخبار ,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - بازیکنی که دایی می گوید برای مردم بازی می کند، پرسپولیس را به پول فروخت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصور می‌کند و یا شاید هم این‌طور وانمود می‌کند که بازیکنان به خاطر مردم بازی می‌کنند در حالی که اصلا چنین نیست.

به گزارش  جام نیوز، علی دایی چندین و چندبار در مصاحبه‌های خود گفت: «بازیکنان پرسپولیس اعتصاب کرده و نمی‌خواستند تمرین کنند اما بعد از 3 روز به خاطر من اعتصاب خود را شکستند. اگر قرار به حرف علی پروین بود که آن‌ها همچنان به اعتصاب ادامه می‌دادند.»

دایی چندبار هم تاکید کرده بود که بازیکنان پرسپولیس به خاطر مردم مقابل فجرسپاسی بازی می‌کنند چون احساسات هواداران برای آن‌ها مهم است.

جالب است بدانید همین بازیکنانی که علی دایی می‌گوید به خاطر مردم بازی می‌کنند 48 ساعت قبل از دربی اعتصاب کرده بودند و جالب‌تر این‌که یکی از همین بازیکنان که اتفاقا از ستاره‌های پرسپولیس است زمان حبیب کاشانی 6 ماه پرسپولیس را معطل کرد و بعد هم به خاطر 200 میلیون بیشتر به یک تیم متمول شهرستانی پیوست؛ به طوری که کاشانی در برنامه 90 اسم او را هم برد و گفت هواداران بدانند ما حاضر بودیم برای یک نیم فصل 600 میلیون هم به آقای... بدهیم اما نپذیرفت.


به هر حال علی دایی تصور می‌کند و یا شاید هم این‌طور وانمود می‌کند که بازیکنان به خاطر مردم بازی می‌کنند در حالی که اصلا چنین نیست.

بسیاری از بازیکنان پرسپولیس و استقلال حتی اگر 20 میلیون بیشتر از سپاهان، ذوب‌آهن و... پیشنهاد داشته باشند می‌روند اما بسیاری از عوام فکر می‌کنند آن‌ها برای تیم محبوبشان جان می‌دهند.

در همین استقلال بازیکنی هست که یک زمان اسطوره بود اما وقتی به پرسپولیس رفت تمام صورتش را سرخ کرده و حرکات آنچنانی جلوی استقلالی‌ها انجام داد و جالب این‌که همان بازیکن دوباره به استقلال پیوست و تشویق هم شد! یا در موردی دیگر بازیکنی چک نقد سپاهان را چسبید و قید تیم قبلی‌اش را زد اما وقتی بعد از 2 سال برگشت عده‌ای از هواداران به او لقب "باتعصب" دادند!
اخبار ورزشی - جام نیوز