ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مکاتبه پنهانی خطیب با کنفدراسیون کشتی آسیا/ دبیر فدراسیون: بی‌خبرم!



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

مکاتبه پنهانی خطیب با کنفدراسیون کشتی آسیا/ دبیر فدراسیون: بی‌خبرم!
سرپرست موقت فدراسیون کشتی در اقدامی بدون هماهنگی و با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون کشتی آسیا، نامزد مورد نظر خود را به عنوان نماینده ایران برای حضور در انتخابات هیات رئیسه قاره‌کهن معرفی کرد. این در حالی است که دبیر فدراسیون از این موضوع بی خبر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اله خطیب سرپرست موقت فداسیون کشتی به تازگی بدون مشورت با دیگر متولیان فدراسیون با ارسال نامه ای به کنفدراسیون آسیا، ابراهیم جوادی را به عنوان نامزد کشتی ایران برای حضور در انتخابات هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا معرفی کرد.

جالب آنکه معرفی گزینه مورد نظر خطیب، بدون هماهنگی، اطلاع و تایید اعضای هیات رئیسه فدراسیون کشتی و طی نامه نگاری خارج از سیستم اداری فدراسیون کشتی صورت گرفته و به جز معدود مشاوران مورد وثوق خطیب، هیچکس از مسئولان فدراسیون از این نامه نگاری اطلاعی نداشتند!

خبرنگار مهر برای تایید خبر مذکور با عارف ربطی دبیر فدراسیون کشتی تماس گرفت که اظهارات وی نیز بر ابهامات این اقدام افزود. گویا دبیر فدراسیون که باید تمامی تصمیمات و مکاتبات اداری با نظر یا تایید او صورت گیرد نیز از این قضیه اطلاعی نداشت و بلافاصله با شنیدن این خبر اظهار تعجب کرد و گفت:" من نیز این موضوع را هم اکنون از شما می شنوم! در حالیکه تمامی تصیمات اینچنینی و حتی مکاتبات داخلی و خارجی فدراسیون کشتی باید به تایید و نظر من هم برسد، اما اینطور که شما می گوئید انگار این نامه بدون طی روال قانونی و همیشگی خود به کنفدراسیون کشتی آسیا ارسال شده است"

دبیر فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که روال قانونی معرفی نامزد کشتی ایران به کنفدراسیون آسیا چگونه است، گفت: گزینه مورد نظر باید طبق روال رسمی و قانونی، ابتدا در نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون کشتی مطرح و سپس بعد از تایید تمامی اعضاء برای حضور در انتخابات هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا به متولیان کشتی قاره کهن معرفی شود."

ابراهیم جوادی در شرایطی از سوی حجت اله خطیب به کنفدراسیون کشتی آسیا معرفی شده که شاید بتواند با کسب آرای لازم، جانشین سیداکبر میرروشن شود. یعنی جانشین کسی که در دوران ریاست محمدرضا یزدانی در فدراسیون کشتی به نمایندگی از کشورمان در کنفدراسیون آسیا حضور داشت و حجت اله خطیب بعد از حضور در راس امور کشتی ایران همواره سعی کرد گزینه مورد نظر خود را جایگزین میرروشن کند.

در این میان قصد بی توجهی به عناوین و افتخارات بین المللی ابراهیم جوادی به عنوان دارنده چهار مدال طلای کشتی جهان را نداریم، اما نمایندگی و رایزنی در چنین مجامع بین المللی نیازمند توانمندی های فراوانی از قبیل رفتار و تجربه فعالیت های دیپلماتیک و امور بین الملل و از همه مهمتر تسلط بر زبان خارجی است که گویا این موارد ابتدایی و عمومی در هنگام انتخاب و معرفی نامزد ایرانی به کنفدراسیون آسیا از چشم حجت اله خطیب دور مانده است.

نامه نگاری سوال برانگیز حجت اله خطیب با کنفدراسیون آسیا از منظری دیگر ثابت کرد که بدنه اجرایی فدراسیون کشتی دارای انسجام و اتحاد مطلوبی نیست و انگار برخی تصمیمات و نامه نگاری ها دور از چشم دبیر و شاید نایب رئیس فدراسیون کشتی صورت می گیرد./خبرنگارمهر


ویدیو مرتبط :
صحبت با کفاشیان در خصوص نایب رئیسی کنفدراسیون آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت به فدراسیون جهانی پس از انتخابات شورای کشتی آسیا



انتخابات شورای کشتی آسیا

شکایت به فدراسیون جهانی پس از انتخابات شورای کشتی آسیا/ دست های پشت پرده اجازه نداد تا ایران کرسی بگیرد

سایت رسمی فدراسیون کشتی نوشت:

در پی برگزاری انتخابات شورای کشتی آسیا، ایران به فدراسیون جهانی کشتی شکایت می کند.

انتخابات شورای کشتی آسیا در حالی دیروز(سه شنبه) در دهلی نو پایتخت هند برگزار شد که ابراهیم جوادی کاندیدای ایران، نتوانست با مسائل پشت پرده رخ داده به عضویت شورای کشتی آسیا در بیاید.

در پی این مسائل و گزارش نمایندگان ایران در این جلسه، فدراسیون کشتی در حال تنظیم نامه ای به فیلا است تا نسبت به اتفاقات پیش آمده در این نشست شکایت خود را به فدراسیون جهانی کشتی ارائه نماید./خبرآنلاین