ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مورینیو گزینه سرمربیگری برزیل


یک روزنامه برزیلی با انتشار مقاله‌ای و با ذکر 10 دلیل "خوزه مورینیو" سرمربی فعلی تیم فوتبال چلسی را بهترین گزینه هدایت تیم ملی برزیل دانست.

خبرگزاری مهر: بعد از شکست سنگین تیم ملی برزیل برابر آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی برناردو بمبو روزنامه نگار برزیلی با انتشار مقاله‌ای در روزنامه گلوبو اسپورت برزیل، تاکید کرد که خوزه مورینیو به 10 دلیل بهترین گزینه جایگزینی فیلیپه اسکولاری و هدایت سرمربیگری تیم فوتبال برزیل است.

تعدادی از دلایل این روزنامه نگار برزیلی به این شرح است: مورینیو به زبان پرتغالی که زبان مردم برزیل است، صحبت می‌کند، او به تمام عناوین باشگاهی رسیده است، شخصیت قوی برابر فشارها، داشتن تاکتیک مشخص و تفکرات متنوع، تجربه کار با بازیکنان مختلف برزیلی مثل دکو، مارسلو، اسکار و داوید لوئیز، بیش از هر مربی دیگر برزیلی در دسترس است، اعتماد به نفس زیاد، آگاهی به نقاط ضعف برزیل همانطور که در جام جهانی گفته بود برزیل نباید هیجانی بازی کند، نیاز برزیل به داشتن یک مربی طراز اول و ...

این روزنامه نگار امیدوار است با شکست یک به 7 برزیل مقابل آلمان، حضور مورینیو در تیم ملی این کشور صورت بگیرد.


ویدیو مرتبط :
گزینه های سرمربیگری تیم ملی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیدورف گزینه سرمربیگری کروزیروی برزیل


سران باشگاه کروزیروی برزیل به دنبال استخدام هافبک و مربی پیشین میلان به عنوان سرمربی جدید خود هستند.

خبرگزاری تسنیم: براساس گزارش‌های منتشر شده، کلارنس سیدورف که در دوران بازیگری‌اش چهار بار دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است، در حال مذاکره با سران باشگاه کروزیروی برزیل است.

این باشگاه برزیلی به دنبال یافتن جانشینی مناسب برای مانو منزس است که از این باشگاه جدا شد و هدایت شاندونگ لوننگ چین را بر عهده گرفت. گزارش‌ها حاکی از آن است که تیاگو اسکورو، مدیر ورزشی کروزیرو به میلان سفر کرده تا با سیدورف هلندی مذاکره کند.

سیدورف 39 ساله پیش از اینکه از دنیای فوتبال خداحافظی کند، یک سال و نیم در تیم بوتافوگو برزیل بازی کرد و با این تیم در سال 2013 به قهرمانی در رقابت‌های کامپئوناتو کاریوکا یا همان مسابقات قهرمانی فوتبال ریودوژانیرو رسید.

هافبک پیشین تیم ملی هلند که در سال 2014 اعلام بازنشستگی کرد دو قهرمانی در اردویژه هلند، چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان، یک قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در سری A ایتالیا را در کارنامه درخشان بازیگری‌اش دارد.

سیدورف در سال 2014 هدایت میلان را در اولین تجربه مربیگری‌اش بر عهده گرفت، ولی پس از چهار ماه در پی کسب نتایج ضعیف اخراج شد و جای خود را به فیلیپو اینزاگی داد.