ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مورینیو: هیچ توهینی به کارنرو نکردم


سرمربی پرتغالی چلسی اتهام نژاد پرستی را رد و تاکید کرد که هیچگونه توهینی به اوا کارنرو، پزشک پیشین تیمش نکرده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میل، چلسی روزهای بسیار بدی را با ژوزه مورینیو پشت سر می‌گذارد زیرا این مربی پرتغالی علاوه بر کسب نتایج ضعیف با آبی‌پوشان، به توهین جنسی هم متهم شده است که در صورت اثبات این اتهام، پنج جلسه محرومیت در انتظار او خواهد بود.

در دیدار چلسی برابر سوانسی سیتی در آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس که با تساوی دو بر دو با پایان رسید، سرمربی آبی‌پوشان که از این تساوی ناراحت و خشمگین بود، اوا کارنرو را به درک نکردن شرایط متهم کرد زیرا عملکرد او موجب شده بود چلسی در مقطعی از بازی، 9 نفره کار را دنبال کند. پس از آن، مورینیو با کارنرو درگیری لفظی پیدا کرد و گفته می‌شود به او توهین جنسیتی هم کرده است. در نهایت هم سرمربی چلسی اجازه نداد کارنرو پس از آن روی نیمکت چلسی بنشیند.

رسانه‌های انگلیسی در این چند روز اخیر نوشته‌اند که مورینیو به مادر کارنرو توهین کرده است و پزشک سابق چلسی هم این موضوع را تایید و به فدراسیون فوتبال انگلیس شکایت کرده است.

روزنامه دیلی میل نوشت که اتحادیه فوتبال انگلیس چند متخصص به زبان پرتغالی را استخدام کرد تا سخنان مورینیو را به هنگام اعتراض به کارنرو لب خوانی کنند.

مورینیو در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با آرسنال در هفته ششم لیگ جزیره تاکید کرد هیچگونه اهانتی به کارنرو نکرده و بی‌گناه است.

چلسی شروع بسیار بدی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس داشته است و از پنج بازی خود تنها چهار امتیاز به دست آورده است. این درحالی است که منچستر سیتی با 15 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
پری باز نکردم،چه خوب تا نکردم - حاج مهدی سلحشور - شور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو: قهرمانی در لالیگا غیرممکن است/چنین موقعیتی را هرگز تجربه نکردم



اعتراف آقای خاص پس از اختلاف 13 امتیازی با بارسلونا

مورینیو: قهرمانی در لالیگا غیرممکن است/چنین موقعیتی را هرگز تجربه نکردم

سرمربی پرتغالی رئال مادرید قهرمانی در لالیگا را با وجود اختلاف ۱۳ امتیازی با بارسلونا عملا غیرممکن دانست.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش فارس، پس از تساوی خانگی رئال مادرید مقابل اسپانیول در کنفرانس خبری بیش از آنکه جو سرزنش در کنفرانس مطبوعاتی دیده شود، حسرت و افسوس به چشم می‌خورد تا آقای خاص اقرار کند که رسیدن به قهرمانی در لالیگا عملا غیرممکن است.

وی درباره این بازی اظهار داشت: کریستیانو بازی خوبی را به نمایش گذاشت؛ اما هم‌تیمی‌های او اینگونه نبودند. این بار طرز تفکر تیم خوب بود اما از کمبود پاس‌های صحیح و شانس رنج بردیم. با تلاشی که بازیکنان انجام دادند، شایسته پیروزی بودیم اما فرصت‌های بسیار خوبی را از دست دادیم.

مورینیو با بیان اینکه مطمئنم بازیکنان با من هستند، افزود: قهرمانی عملا غیرممکن است. اختلاف ما به 13 امتیاز رسیده است که در این مرحله بسیار زیاد است. سال گذشته در فوریه یا مارس 10 امتیاز پیش بودیم و توانستیم با قهرمانی فصل را به پایان برسانیم. اگر بتوانیم در لالیگا هم بهتر کار کنیم به ما کمک خواهد کرد تا در کوپا دل‌ری و لیگ قهرمانان نیز بهتر ظاهر شویم.

وی ادامه داد: هرگز در چنین موقعیتی قرار نگرفته بودم. امتیازات فراوانی را از دست داده‌ایم و تیم از اهدافش بسیار دور شده است. اولین بار است که چنین چیزی را تجربه می‌کنم؛ اما نمی‌خواهم از آن یک نمایشنامه بسازم. مانند یک مرحله جدید در زندگی‌ام به آن نگاه می‌کنم. برای اینکه فصل را تا جایی که می‌توانم خوب به پایان برسانم، قدرت کمی ندارم.

سرمربی رئال مادرید در خصوص تعویض مودریچ بین دو نیمه تأکید کرد: وی برای بازی در دو مسابقه در فاصله 3 روز مشکل داشت. وقتی دو بار متوالی در ترکیب اصلی حاضر شد، نتوانست به خوبی جواب بدهد؛ اما از اینکه او را بیرون کشیدم ناراحت شدم زیرا شایسته آن نبود. به هر حال فکر کردم دی ماریا بتواند کمک زیادی به تیم بکند و همین طور هم بود.

وی در خصوص گل‌هایی که وارد دروازه رئال مادرید شد، گفت: نمی‌خواهم به این سوال پاسخ بدهم. شما خبرنگاران ورزشی می‌توانید بدون اینکه مرا وادار به صحبت کنید تحلیل خودتان را بنویسید./فارس