ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مورینیو از منچستریونایتد قول کتبی خواست


سرمربی پیشین تیم‌های رئال مادرید و چلسی از مدیران باشگاه منچستریونایتد خواست تا به وی قول کتبی در خصوص جایگاهش در این تیم بدهند.

خبرگزاری تسنیم،: تا همین چند هفته پیش جایگاه لوئیر فن‌خال روی نیمکت مربیگری منچستریونایتد به‌دلیل کسب نتایج ضعیف متزلزل بود و حتی گفته شد که سران این باشگاه انگلیسی با ژوزه مورینیو به توافق رسیده‌اند و وی با پایان این فصل هدایت شیاطین سرخ را بر عهده می‌گیرد، اما با دو برد متوالی که شیاطین سرخ به ترتیب مقابل منچسترسیتی و اورتون به‌دست آوردند شرایط ظاهراً تغییر کرده و برخی رسانه‌ها از ماندن این سرمربی هلندی در اولدترافورد برای فصل آینده خبر داده‌اند.

برخی هواداران از اینکه لوئیز فن‌خال به جوانان تیمش بها می‌دهد، خوشحال هستند و روز گذشته نشریه «تلگراف» مدعی شد که باشگاه منچستریونایتد قصد دارد 100 میلیون یورو در اختیار این مربی هلندی قرار دهد تا در تابستان پیش‌رو بازیکنان موردنظرش را جذب کند.

سئوال اینجاست که چرا منچستریونایتد با وجود توافق ضمنی با ژوزه مورینیو قرارداد نهایی را با وی به امضا نمی‌رساند؟ روزنامه «سان» انگلیس در شماره امروز (چهارشنبه) خود گزارش داد که مورینیو از شایعات مطرح شده به تنگ آمده و از مسئولان باشگاه منچستریونایتد خواسته که به او قول کتبی بدهند که وی در تابستان امسال روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

«سان» همچنین مدعی شد که خانواده گلیزر، مالک باشگاه منچستریونایتد و اِد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه خواهان انتصاب آقای خاص به عنوان سرمربی بعدی این تیم هستند، این در حالی است که در بین اعضای هیئت مدیره باشگاه منچستریونایتد در این مورد اختلافاتی وجود دارد و برخی موافق انتصاب مورینیو به سرمربیگری این تیم نیستند.

در حالی که بایرن مونیخ با کارلو آنچلوتی به توافق رسیده و از حالا مشخص است که این مربی ایتالیایی جانشین پپ گواردیولا در پایان فصل جاری خواهد شد و چلسی هم با کونته قراردادی سه ساله برای بر عهده گرفتن هدایت این تیم از فصل آینده بسته است، هواداران منچستریونایتد هنوز در سردرگمی کامل به سر می‌برند و تکلیف سرمربیگری این تیم در هاله‌ای از ابهام است.


ویدیو مرتبط :
مورینیو: دوست دارم در زمین منچستریونایتد را شکست دهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مخالفت ضمنی فرگوسن با حضور مورینیو در منچستریونایتد



 

 

 

مخالفت ضمنی فرگوسن با حضور مورینیو در منچستریونایتد

 

الکس فرگوسن معتقد است سرمربی بعدی منچستریونایتد باید بسیار باتجربه باشد تا بتواند جنجال‌های این تیم پرحاشیه مانند اختلاف اخیر وین رونی را مدیریت کند.

الکس فرگوسن که 24 سال است هدایت شیاطین سرخ را بر عهده دارد، یکی از موفق‌ترین مربیان دنیا به شمار می رود. اما مساله‌ی جانشینی این مربی اسکاتلندی مدت‌هاست مورد بحث و اختلاف کارشناسان است. در حالی که بسیاری ژوزه مورینیو را جانشین فرگوسن در منچستریونایتد می دانند، عده‌ی دیگری معتقدند هیچ کس نمی تواند همانند پیرمرد محبوب شهر منچسترهدایت شیاطین را بر عهده بگیرد.

فرگوسن در هفته‌های اخیر با مشکلی به نام خشم و نارضایتی پسر عصبانی یونایتدها روبرو بود و در نهایت توانست به این غائله خاتمه دهد و وین رونی را 5 سال دیگر در اولدترافورد نگه دارد.

سرمربی منچستریونایتد درباره‌ی مربی بعدی تیمی که اکنون خود هدایت آن را بر عهده دارد، گفت: راستش را بخواهید به نظر من یک مربی جوان نمی تواند جانشین من در منچستریونایتد شود. کار در اینجا نیاز به تجربه و دنیادیدگی زیادی دارد. من 24 سال است اینجا کار می کنم و به همین دلیل توانسته ام بر مشکلات غلبه کنم.

فرگوسن ادامه داد: در منچستریونایتد همیشه مساله‌ای برای سروکله زدن وجود دارد و هیچ وقت نیست که مربی بیکار باشد و چیزی برای فکر کردن نداشته باشد. هیچ کس نمی تواند انکار کند در تیم ما مسائلی وجود دارد که به هیچ وجه خوشایند نیست و کسی از آن لذت نمی برد، اما کار مربی این است که با تمام مسائل جانبی کنار بیاید و اجازه ندهد این امور به کار اصلی تیم ضربه بزند و این کار هر کسی نیست.

سرمربی 69 ساله ی شیاطین سرخ درباره مشکل اخیر رونی گفت: ما همیشه تلاش کرده ایم توجه مان را به بازی و مسائل فنی معطوف کنیم. اما همین دو هفته اخیر دیدید چه مشکلاتی برای ما ایجاد شد. البته قبلا هم گفتم که مدیربرنامه های رونی در این مسائل نقش داشت. مدیر برنامه های بازیکنان مورد توجه هیچ رسانه و روزنامه ای نیستند و به راحتی هر کاری بخواهند انجام می دهند، در حالی که این شرایط برای بازیکنان و مربیان وجود ندارد و زیر ذره بین هستند. ش