ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مهاجم تیم ملی فوتبال تونس در تراکتور


مهاجم تیم ملی فوتبال تونس با حضور درتبریز با مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای پیوستن به تیم فوتبال این باشگاه به توافق رسید تا جانشین ادینیو در این تیم شود.

ایرنا: مهاجم تیم ملی فوتبال تونس با حضور درتبریز با مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای پیوستن به تیم فوتبال این باشگاه به توافق رسید تا جانشین ادینیو در این تیم شود.

حمزه یونس که سابقه بازی در جام یوفا همرا با تیم لودوگورتس بلغارستان را دارد سال گذشته میلادی در دو بازی تیم ملی تونس مقابل تیم های ملی کره جنوبی و بلژیک به میدان رفته است.

این مهاجم 186 سانتی متری فصل گذشته به صورت قرضی از تیم پترولول رومانی به تیم بلغارستانی منتقل شد و در 17 بازی این تیم توانست چهار گل به ثمر برساند.

حمزه یونس که سابقه بازی از سال 2005 تا 2011 در تیم الصفاقسی و 2011 تا 2012 در تیم الساحلی تونس را در کارنامه خود دارد، طی فصول 2012 تا 2014 عضو تیم پترولول رومانی بود و در 52 بازی برای این تیم موفق شد 34 گل به ثمر برساند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این بازیکن می تواند جانشین مناسبی برای ادینیو باشد و ما امیدواریم با عملکرد مثبت خود موجب رضایت باشگاه و هواداران را در فصل آینده فراهم سازد.

ایوب ذوالفقاری با اشاره به مذاکرات باشگاه با مهاجم تونسی، اظهار کرد: این مذاکرات بسیار خوب پیش رفته و حضور او در تیم تراکتورسازی قطعی است.

وی، مدت قرارداد حمزه یونس با تراکتورسازی را یک فصل اعلام کرد و گفت: این مهاجم در حال حاضر در تبریز به سر می برد و با اعضای تیم در اردوی تهران حاضر شده و پس از انجام تست های پزشکی قرارداد رسمی با باشگاه را امضاء می کند.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از لغو برنامه اردوی آماده سازی در ترکیه، بعد از ظهر امروز / چهارشنبه / تبریز را به مقصد تهران برای برگزاری اردوی 10 روزه ترک می کند.


ویدیو مرتبط :
گل مهاجم پرسپولیس برای تیم ملی فوتبال هندوراس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج مهاجم مطرح تیم ملی فوتبال با خواهر بازیگر سینما



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,تابناک

شایعات همیشه در اطراف بازیکنان فوتبال و چهره‌های مطرح سینما وجود دارد ولی این شایعه جدیدا مطرح شده و البته هنوز طرفین تائید و یا تکذیب نکرده‌اند.

گفته می‌شود رضا قوچان نژاد مهاجم سرشناس تیم ملی که گل حساس و سرنوشت ساز وی به کره جنوبی از یادها نمی‌رود با خواهر ساره بیات بازیگر سینمای ایران ازدواج کرده است.
 
البته این خبر در فضای مجازی منتشر شده و همانطور که اشاره شد هنوز توسط طرفین تائید و یا تکذیب نشده است.

قوچان نژاد این روزها در تیم چارلتون انگلستان بازی می‌کند و تیمش کاندیدای سقوط به لیگ پایین تر است.

 

اخبار ورزشی - تابناک