ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مهاجری سرمربی پدیده خراسان شد


سرمربی سابق تیم فوتبال سیاه جامگان به عنوان سرمربی جدید پدیده خراسان انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: رضا مهاجری سرمربی سابق تیم فوتبال سیاه جامگان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پدیده خراسان انتخاب شد.

بعد از اینکه علیرضا مرزبان از سرمربیگری پدیده کنار رفت مسئولان این باشگاه باب مذاکره با مهاجری را که توانسته بود سیاه جامگان را لیگ برتری کند باز کردند و با وی برای هدایت پدیده به توافق رسیدند.

به این ترتیب پدیده با هدایت این مربی بومی که سابقه همکاری با فیروز کریمی را در کارنامه دارد به لیگ پانزدهم وارد خواهد شد.

مهاجری از فردا در تمرینات شرکت می کند.


ویدیو مرتبط :
رفاقت قلعه نویی و مالک پدیده و سرمربی شدن در مشهد!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرزبان از هدایت پدیده کنار رفت/ مهاجری سرمربی جدید مشهدی ها



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پدیده مشهد

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد به دنبال اختلاف نظری که با مسئولان این باشگاه پیدا کرد از این تیم جدا شد..

علیرضا مرزبان که دومین سال حضورش در تیم پدیده را سپری می کرد به دنبال اختلاف نظری که با مسئولان این باشگاه برای در اختیار گرفتن دستیار خارجی پیدا کرده بود از این تیم جدا شد.

یک مقام مسئول در تیم پدیده با تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت: اصلا بحث برکناری مطرح نبوده، اما به طور کاملا توافقی همکاری پدیده با علیرضا مرزبان به پایان رسید.

وی در باره انتخاب محمدرضا مهاجری به عنوان سرمربی پدیده، اظهار داشت: مهاجری گزینه اصلی ماست، اما هنوز اتفاقی درباره انتخاب سرمربی جدید نیفتاده است. با این حال در جلسه عصر امروز سرمربی تیم مشخص و معرفی خواهد شد.

اخبار ورزشی - مهر