ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منصوریان هم طلایی شد


سهیلا منصوریان سانداکار وزن 52- کیلوگرم تیم ملی ووشوی بانوان با شکست دومین حریف خود به مدال طلا دست یافت.

خبرگزاری فارس: دومین و آخرین روز از هفتمین دوره رقابت های جام جهانی ساندا هم اکنون در شهر جاکارتای اندونزی در حال پیگیری است.

عصر امروز (جمعه) و در دیدار نهایی وزن منهای 52 کیلوگرم ساندای بانوان، سهیلا منصوریان به مصاف "کیم هی بین" از کره جنوبی و دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی جهانی در مالزی و مدال برنز بازی‌های آسیایی اینچئون رفت و در پایان 3 راند مبارزه نفس گیر به برتری 2 بر یک رسید و طلایی شد.

تا دقایقی دیگر نیز چهار سانداکار ایران در دو بخش مردان و زنان برای کسب مدال طلا به مصاف حریفان خود می روند.

پیش از این و صبح امروز حمیدرضا لادور و حمیدرضا قلی پور دو مدال طلا برای تیم ملی ووشوی ایران کسب کردند.

همچنین مریم هاشمی با قبول شکست 2 بر صفر مقابل حریفی از اندونزی در دیدار پایانی وزن 65- کیلوگرم هفتمین دوره جام جهانی ووشو به مدال نقره این دوره از بازی‌ها رسید.


ویدیو مرتبط :
گفت‌وگو با علیرضا منصوریان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محرومیت 6 ماهه برای خرید طلایی پرسپولیس / سنگ بزرگ جلوی پای منصوریان برای رسیدن به نیمکت استقلال



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,بیرانوند

احتمال محرومیت 6 ماه سرمربی تیم فوتبال نفت و دروازه‌بان تیم فوتبال این باشگاه وجود دارد.

به گزارش فارس، در جلسه امروز هیأت رئیسه سازمان لیگ مصوب شد در صورتی که بازیکن یا مربی بدون آنکه شرایط لازم برای فسخ قرارداد را داشته باشد و به طور یک‌طرفه قراردادش را با باشگاه فسخ کند در آن صورت در صورتی که باشگاه اثبات کند که این بازیکن و مربی حق فسخ قرارداد نداشته است با محرومیت 6 ماهه مواجه خواهد شد.

با توجه به مصوبه امروز در صورتی که باشگاه نفت بتواند اثبات کند علیرضا منصوریان و علیرضا بیرانوند بدون داشتن شرایط لازم قرارداد خود را فسخ کرده‌اند در آن صورت با محرومیت 6 ماهه مواجه خواهند شد.

به این ترتیب اگر چنین اتفاقی رخ بدهد منصوریان نمی‌تواند سرمربی استقلال شود و بیرانوند هم حضورش در پرسپولیس به عنوان دروازه‌بان در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.