ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ملی پوش والیبال ایران دچار سانحه شد


ملی‌پوش والیبال ایران که به همراه همسرش در اتوبان کرج دچار سانحه رانندگی شده بود، بعد از انتقال به بیمارستان و درمان مرخص شد.

خبرگزاری ایسنا: پوریا فیاضی، بازیکن تیم ملی والیبال ایران که شب گذشته در مراسم عروسی شهرام محمودی شرکت کرده بود، در راه بازگشت دچار سانحه رانندگی شد اما خوشبختانه آسیب‌دیدگی سر او جدی نبود و پس از انتقال به بیمارستان و بخیه مرخص شد.

در این سانحه همسر فیاضی نیز دچار آسیب دیدگی شده بود که با صلاحدید پزشکان در بیمارستان بستری شد.


ویدیو مرتبط :
لگد زدن پارک به بازارگرد(ملی پوش سابق والیبال ایران)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرکت عجیب ملی پوش والیبال ایران بازتاب جهانی پیدا کرد + عکس



اخبار,اخبار ورزشی,فرهاد قائمی

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در حین گرم کردن خود پیش از بازی با روسیه حرکت عجیبی انجام داد که از دید عکاسان مخفی نماند..

فرهاد قائمی، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران زمانی که خود را برای دیدار با روسیه آماده می کرد در حضور عکاسان حرکت عجیبی انجام داد که این کار وی از دید عکاسان مخفی نماند.

 نکته جالب‌تر اینکه عکس این کار وی بلافاصله در فضای مجازی منتشر شد و مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی هم قرار گرفت.

 یکی از سایت های معتبر والیبال جهانی با انتشار این عکس نوشت: «برخی از بازیکنان علاقه زیادی به دوربین دارند و برایشان اهمیتی ندارد که از آنها عکس گرفته می‌شود یا فیلم!»

 

اخبار,اخبار ورزشی,فرهاد قائمی

 فرهاد قائمی

اخبار ورزشی - جام نیوز