ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ملی پوشان فوتبال در هتل تمرین کردند


بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در سالن هتل آزادی به تمرین پرداختند.

خبرگزاری ایسنا: بازیکنان تیم ملی فوتبال که صبح امروز در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت تمرین کرده بودند، عصر سه شنبه در سالن هتل آزادی به تمرین‌های کششی با استفاده از رول پرداختند.

مهدی طارمی که صبح امروز به دلیل پیشگیری از تحلیل بدنی بعد از مسمومیت روزهای گذشته‌اش بنا به صلاحدید کارلوس کی‌روش با سایر بازیکنان تمرین نکرده بود، عصر امروز در کنار سایر بازیکنان به تمرین کششی پرداخت.

تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ٢٠١٨ روسیه پنجم فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف هند می‌رود.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از تمرین ملی پوشان فوتبال ایران در گوام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمرین سبک ملی‌پوشان در هتل


ملی‌پوشان کشورمان در هتل محل اردوی خود تمرین سبکی برگزار کردند.

خبرگزاری تسنیم: بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ساعت 15 امروز (شنبه) خودشان را به کادر فنی تیم ملی معرفی کردند تا ساعت 4 بامداد فردا (یک‌شنبه) عازم اردوی آفریقای جنوبی شوند.

* خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده و سردار آزمون به همراه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در هتل آزادی حضور نیافتند. به گفته مدیر فنی تیم ملی حیدری و بیک‌زاده ساعت 19 خودر را به کادر فنی معرفی خواهند کرد.

* بازیکنان تیم ملی تمرین سبکی را در سالن وزنه هتل آزادی برگزار کردند که در این بین برخی از ملی‌پوشان از جمله امید ابراهیمی و احساس حاج‌ صفی به بازی تنیس پرداختند.

* کری‌خوانی ابراهیمی و حاج صفی و آندرانیک تیموران و نوری در نوع خود جالب توجه بود.

* محسن فروزان با توجه به اینکه خودش را به کادر فنی معرفی کرده بود به دلیل اینکه لباس‌های خود را جا گذاشته بود مجبور شد به منزلش برگردد و لباس‌هایش ر ابیاورد.

* ملی‌پوشان پس از این تمرین سبک در هتل استراحت کرده و 4 بامداد فردا عازم آفریقایی جنوبی می‌شوند.