ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مظلومی کرار را می‌خواهد، افشارزاده نه


مدیرعامل سابق باشگاه استقلال ادعا می‌کند که بین سرمربی و مدیران باشگاه در مورد جاسم کرار تناقض وجود دارد.

ایران ورزشی: مدیرعامل سابق باشگاه استقلال ادعا می‌کند که بین سرمربی و مدیران باشگاه در مورد جاسم کرار تناقض وجود دارد. علی فتح‌ا...زاده می‌گوید: «من در باشگاه نیستم که بخواهم در مورد کرار نظر بدهم. به هر حال او می‌گوید که باشگاه هیچ پولی نداده اما مدیران استقلال ادعا می‌کنند او 50درصد پولش را گرفته است اما من هیچ کدام از این حرف‌ها را نمی‌توانم قبول کنم چون در باشگاه نیستم.

البته به نظر من کرار نباید اینطور رفتارها را انجام دهد چون فقط او نیست که پولش را نگرفته. بازیکنان دیگری هم هستند که هنوز مشکل مالی دارند اما حرفی نمی‌زنند. این همه بازیکن در زمان خود من از استقلال پولشان را نگرفتند و بعد از اینکه از استقلال رفتند به فیفا شکایت کردند و پولشان را گرفتند. به هر حال استقلال دارد نتیجه می‌گیرد و به نظر من این درست نیست که کرار با کارهایی که می‌کند، تیم استقلال را به هم بریزد. از نظر من پرویز مظلومی کرار را می‌خواهد اما افشارزاده به خاطر رفتارهایی که انجام داده، دیگر او را نمی‌خواهد. به همین دلیل هم هست که این رفتارهای متناقض انجام می‌شود. من فکر می‌کنم باشگاه باید به یک اتفاق نظر درباره کرار برسد تا بتوان آن را مدیریت کرد. اگر من در استقلال بودم کرار را مدیریت می‌کردم. شما شک نکنید که توانایی‌های کرار بسیار بالا است و او اگر به فوتبال فکر کند می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان لیگ باشد. به نظر من کرار باید مدیریت شود و باشگاه با او طوری رفتار کند که بتواند به بهترین شکل از او بازی بگیرد.»

او درباره حضور قلعه‌نویی در ملوان می‌گوید: «به نظر من امیر قلعه‌نویی یک مربی حرفه‌ای است و اینکه جلوی استقلال قرار گرفته موضوع چندان مهمی نیست. به هر حال امیر قلعه‌نویی هم بارها در استقلال برنده شده و حالا اگر در یک بازی هم شکست بخورد، چیزی از او کم نمی‌شود. مطمئن باشید ملوان یک تیم خوب است و در ادامه نتیجه‌های خوبی می‌گیرد. من فکر می‌کنم اگر امیر قلعه‌نویی روی نیمکت ملوان می‌نشست، هیچ اتفاقی نمی‌افتاد. طرفدارهای استقلال آنقدر فهمیده هستند که برایشان مهم نباشد امیر قلعه‌نویی مقابلشان قرار می‌گیرد. آنها به خوبی می‌دانند که فوتبال دیگر حرفه‌ای شده است و اینطور مسائل در آن پیش می‌آید.

بالاخره امیر قلعه‌نویی یک مربی بسیار بزرگ است و مربی‌های بزرگ معمولا ریسک‌های بزرگ هم انجام می‌دهند. من فکر می‌کنم قلعه‌نویی ریسک بزرگی به جان خریده است ولی از طرفی ملوان هم تیم خوبی است و با حمایت مردم انزلی مطمئن باشید در لیگ‌برتر خواهد ماند. این تیم استقلال تیم بسیار جسور و جنگنده‌ای است و ما سال‌ها چنین تیمی را ندیده بودیم. مطمئن باشید این تیم هواداران استقلال را راضی می‌کند و همه از بازی‌های این تیم در دو بازی اول لذت برده‌اند.» او با انتقاد از کی‌روش می‌گوید: «من کارشناس فوتبال هستم و مدت‌ها مدیرعامل باشگاه بزرگ استقلال بوده‌ام. چطور به من می‌گویند که در مورد کی‌روش نظر ندهم. اگر کی‌روش مربی بزرگی است که من خودم بارها این موضوع را تایید کرده‌ام، به هر حال من هم آدم بزرگی هستم و سال‌ها در یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایران مدیریت کرده‌ام. به هر حال کی‌روش سرمربی تیم‌ملی ایران است و ما حق داریم که در مورد او صحبت کنیم. مطمئن باشید با چند مقاله آبکی نمی‌توانند جلوی من را بگیرند. کسانی که می‌گویند من حق ندارم در مورد کی‌روش حرف بزنم، خودشان آدم‌های کوچکی هستند و نمی‌توانند افراد بزرگ را در فوتبال ببینند. آنها اگر مربی دیگری سرمربی تیم‌ملی بود و این همه مدت مرخصی می‌رفت، خودشان اولین نفر انتقاد می‌کردند. 3، 4 نفر هستند که از کی‌روش حمایت‌های بی جا می‌کنند هر چند که خود من هم می‌گویم که او مربی بزرگی است.»


ویدیو مرتبط :
گفتگو با افشارزاده / از رحمتی تا کرار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشارزاده:کرار هرچه می‌خواهد بگوید،نمی‌خواهم استقلال وارد حاشیه شود/مظلومی دیگر او را نمی‌خواهد



اخبار,اخبار ورزشی ,بهرام افشارزاده

سرپرست باشگاه استقلال گفت: موضوع کرار برای ما تمام شده است و نمی‌خواهم با پاسخ به او استقلال را وارد حاشیه کنم.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با فارس،‌ در خصوص اینکه آیا از شرایط بهداد سلیمی پس از عمل جراحی با خبر است یا خیر اظهار داشت: کار بهداد سلیمی بسیار سخت است زیرا بعد از عمل جراحی که انجام داده ولی امیدوار هستیم او بتواند وزنه‌های سنگین را تحمل کند.

وی افزود: ما حدود 8 ماه تا المپیک فرصت داریم و امیدوار هستیم سلیمی هر چه سریعتر بهبود پیدا کند و به صحنه‌ها برگردد. عمل جراحی سلیمی بسیار خوب بوده و به همین دلیل ما امیدوار هستیم بهداد هر چه سریعتر به شرایط ایده‌آل‌اش باز‌گردد.

افشارزاده در خصوص اینکه آیا سرانجام جلسه‌ای با سجادی پیرامون شجاعی برگزار کرد یا خیر گفت: دیروز قصد داشتیم چنین جلسه‌ای را برگزار کنیم ولی به دلیل ترافیک شدید در شهر تهران موفق به انجام این کار نشدیم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص فردای دیدار استقلال تهران و نفت تهران گفت: خوشبختانه استقلال این روزها آرامش دارد و تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کند.

وی تأکید کرد: روح همکاری بین جوانان و پیشکسوتان حاکم است و فضا فضای بسیار خوبی است. اینکه استقلال بی‌حاشیه است جای خوشحالی دارد و جا دارد از مظلومی و پورحیدری و تک‌تک بازیکنان تشکر کنم. امیدوارم فردا هم در جام حذفی و لیگ شاهد موفقیت استقلال باشیم.

افشارزاده در پاسخ به این سؤال که آیا برای این مسابقه فردا پاداشی در نظر گرفته شده یا خیر؟‌ گفت: ما پاداش‌های ویژه‌ای را برای برخی بازی‌ها پیش‌بینی کرده‌ایم. البته امسال فضای پولی در باشگاه استقلال کمتر وجود دارد و بیشتر هدفمان این است آن تعهد پولی که به بازیکنان و مربیان داریم را انجام دهیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که شما از فضای خوب باشگاه صحبت کردید اما جاسم کرار ظاهرا تمایلی به ادامه همکاری با استقلال ندارد و مدعی شده دیگر به ایران برنمی‌گردد و در این باره نظرتان چیست؟ تأکید کرد: به نظر من اگر در خصوص کرار حرف نزنیم بهتر است همانطور که بارها گفته‌ام کار کرار با استقلال تمام شده است و دیگر نیازی نیست درباره او جواب بدهیم. کرار هرچه می‌خواهد بگوید. نه من حاضر هستم در مورد او صحبت کنم و نه دیگران چون نمی‌خواهم استقلال وارد حاشیه شود.

وی تأکید کرد: مدیر برنامه‌های کرار انسانی فهیم است و مطمئن باشید با او به نتیجه خوبی خواهیم رسید. به جای کرار بهتر است راجع‌به ویژگی‌های بازیکنان دیگر صحبت کنم و از رسانه‌ها هم می‌خواهم آنقدر کرار را بزرگ نکنند.

افشارزاده در پاسخ به این سؤال که آیا مظلومی هنوز کرار را می‌خواهد یا خیر گفت: مظلومی دیگر اصراری به ماندن کرار ندارد. مطمئنا بازیکنان مد نظر او را برای نیم فصل جذب خواهیم کرد. شما ببینید بازیکنان استقلال چگونه زحمت می‌کشند. به نظرم همه چیز پول نیست و بعضی صحنه‌ها همیشه در ذهن افراد باقی می‌ماند. اینکه بازیکنان استقلال چگونه مقابل فولاد باغیرت بازی کردند در ذهن‌ها باقی خواهد ماند.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا استقلال در نیم فصل به اردو می‌رود یا خیر گفت: برای نیم فصل برنامه اردویی نداریم ولی برای فروردین ماه برنامه‌ریزی کردیم تا اردویی در کشور سوئد برگزار کنیم. البته هنوز برنامه‌ریزی نهایی نشده است.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا شما صراحتاً از پرویز مظلومی قهرمانی خواسته‌اید،‌ گفت: در هر صورت انتظار هر مدیرعاملی از سرمربی تیم این است که قهرمان شود. ولی به هیچ عنوان نمی‌توان صددرصد روی یک چیز فکر کرد. اگر صددرصد بگویم قهرمانی می‌خواهم اینگونه نیست ولی از مظلومی خواسته‌ایم تا سرحد توان تلاش کند تا استقلال را به جایگاه خوبش برساند.


 اخبار ورزشی  -  فارس