ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مظفری: پنالتی سپاهان کاملا صحیح بود


داور بین المللی سابق فوتبال ایران گفت: پنالتی اعلام شده به سود سپاهان در بازی با ملوان کاملا درست بود.

خبرگزاری فارس: داور بین المللی سابق فوتبال ایران گفت: پنالتی اعلام شده به سود سپاهان در بازی با ملوان کاملا درست بود.

نوید مظفری در مورد نحوه قضاوت بیژن حیدری در بازی سپاهان و ملوان گفت: در این بازی دو صحنه حرف و حدیث دار داوری را شاهد بودیم. اول پنالتی که کمک داور به سود سپاهان اعلام کرد و دوم گل ملوان که در لحظات پایانی مسابقه از روی یک ضربه کاشته زده شد.

وی ادامه داد: پنالتی که جواد مداح کمک داور مسابقه به سود سپاهان اعلام کرد کاملا درست بود و توپ در داخل محوطه جریمه به دست بازیکن ملوان برخورد کرد. همین طور خطای هندی که به سود ملوان اعلام و تبدیل به گل مساوی ملوان شد هم کاملا درست بود. هر دو صحنه، خطای هند اعلام شده و گل های به ثمر رسیده کاملا صحیح بود.

مظفری تصریح کرد: در قانون فوتبال چیزی به عنوان دست باز یا دست بسته نداریم و این متاسفانه یکی از تفاسیر اشتباهی است، که در فوتبال ما رایج است. در هر دو صحنه دست در حالت معمولی بدن نیست،  و به این دلیل هر دو صحنه خطای هند است.


ویدیو مرتبط :
پنالتی رودریگو توزی به سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عسگری: پنالتی استقلال کاملا صحیح بود


رییس دپارتمان داوری می‌گوید تورج حق‌وردی در دیدار استقلال برابر ذوب آهن به درستی به سود تیم تهرانی پنالتی گرفت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسین عسگری – رئیس دپارتمان داوران درباره عملکرد تیم‌های داوری در دو بازی روز گذشته گفت: در دو بازی انجام شده هر کدام از بازیها یک پنالتی داشت. به محض اینکه فیلم بازیها به دستمان رسید، مورد بازبینی قرار دادیم. خوشبختانه تصمیمات داوران در مورد اعلام پنالتی کاملا صحیح و برابر قانون بود.

وی ادامه داد: هیچ گونه جای بحث و آنالیزی نداریم. مدافعان تیم ذوب آهن و راه آهن مرتکب خطا شدند که در هر دو صحنه داور با جایگیری مناسب و بسیار نزدیک توانستند این خطا را تشخیص بدهند و اعلام پنالتی کنند.