ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مصدومیت مسی برطرف شد


طبق اعلام کادر پزشکی بارسلونا در پایگاه اطلاع‌رسانی این باشگاه، پای مسی بهبود یافته و این مهاجم آرژانتینی می‌تواند آبی اناری ها را مقابل سلتاویگو همراهی کند.

خبرگزاری فارس: کادر پزشکی باشگاه بارسلونا ساعتی پیش اعلام کردند که آسیب‌دیدگی پای مسی بهبود یافته است و او به دیدار روز یک‌شنبه با سلتاویگو خواهد رسید.

بهترین بازیکن لیگ اسپانیا که تا به حال در فصل جاری ۳۲ گل زده است، در دوره تعطیلات بین‌المللی فوتبال عملکرد مناسبی برای تیم کشورش نداشت و این به سبب آسیب دیدگی پای راست این بازیکن بود.

امروز پس از این که مسی به محل باشگاهش برگشت، در زمین تمرین بارسلونا، به همراه خاویر ماسکرانو که هموطن و هم‌تیمی‌اش است، به تمرینات سبک و نرمی پرداختند.

چنان که پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه بارسلونا اعلام کرده، التهاب پای مسی بهبود یافته است و او حالا می‌کوشد که به سایر بازیکنان بپیوندد.

حریف دیرین تیم مسی، فردا میزبان تیم ضعیف گرانادا است اما فاصله‌ها میان دو صدرنشین کم نیست.


ویدیو مرتبط :
مصدومیت های لیونل مسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصدومیت پولادی، ماهینی و قاضی برطرف شد/ سرخ‌پوشان بدون مصدوم



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها

مصدومیت پولادی، ماهینی و قاضی برطرف شد/ سرخ‌پوشان بدون مصدوم

کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که پولادی، ماهینی و قاضی مشکلی برای بازی با صبا ندارند.

دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری در گفت‌وگو با  فارس در خصوص آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه با کمک همه همکارانم و خود بازیکنان در حال حاضر برای دیدار با صبا که روز یکشنبه برگزار می‌شود هیچ مصدومی نداریم.

وی افزود: مشکلات پولادی، ماهینی برطرف شده و در تمرینات امروز هم مشکلی نداشتیم. قاضی نیز آماده بازی است و کادر فنی درباره ایشان تصمیم لازم را خواهد گرفت.

چشمه‌سری ادامه داد: خوشبختانه با توجه به تستی که بر روی بازیکنان انجام دادیم هیچ مصدومی فعلا نداریم که جا دارد از همکارانم در کادر پزشکی تقدیر و تشکر کنم.

تیم فوتبال پرسپولسی در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر روز یکشنبه در قم به مصاف صبا می‌رود./فارس