ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مصدومیت جدی هافبک باشگاه بارسلونا


مصدومیت مانع انتقال دائمی الکس سانگ هافبک باشگاه بارسلونا به وست هام شده است.

 طرفداری: هافبک 27 ساله ساحل عاجی آبی اناری ها که فصل گذشته را به طور قرضی در آپتون پارک گذراند، منتظر توافق دو باشگاه برای مشخص شدن آینده ورزشی‌اش مانده است.

یک در رفتگی در استخوان پای این بازیکن مشاهده شده است که احتمالا منجر به عمل خواهد شد.

در صورت انجام عمل، سانگ برای سه ماه از میادین دور خواهد بود. این بازیکن که برای پیگیری پزشکی وضعیتش در لندن به سر می برد، در بازی اخیر لیگ اروپا مقابل نماینده آندورا در جایگاه شاهد پیروزی هم تیمی هایش بود.

سانگ که مورد توجه تیم های بزرگ جزیره نیز قرار گرفته است، با وجود علاقه به باشگاه وست هام حاضر نشده است اعلام کند که به آینده خود در این باشگاه وفادار است.


ویدیو مرتبط :
مصدومیت هافبک شیلیایی بایرن مونیخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه بارسلونا مصدومیت اینیستا را تأیید کرد


باشگاه بارسلونا ضمن اعلام خبر مصدومیت آندرس اینیستا زمان بازگشت او به میادین را اعلام نکرد.

خبرگزاری تسنیم: در جریان پیروزی 3 بر یک شب گذشته (شنبه) رئال مادرید بر بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو آندرس اینیستا که روی گل سوم کاتالان‌ها مقصر اصلی بود از ناحیه پای راست دچار مصدومیت شد و در دقیقه 72 جای خود را به سرخیو روبرتو داد.

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود در خصوص وضعیت جسمانی هافبک ملی‌پوش کاتالان‌ها اعلام کرد: با آزمایش‌هایی که امروز صبح (یکشنبه) روی اینیستا انجام گرفت، مشخص شد که وی از ناحیه عضلات ساق پای راست خود دچار مصدومیت شده است و روند بهبودی‌اش زمانی مشخص خواهد شد که به تمرین گروهی تیم بازگردد.