ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مشکل پیراهن تیم ملی حل شد



اخبار,اخبار ورزشی, پیراهن تیم ملی

شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که تیم ملی ایران مانعی برای پوشیدن لباس خود ندارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز جلسه ای با نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار کرد و پس از آن دستور داد که ایران مشکلی برای پوشیدن پیراهن سفید خود با نقش پررنگ یوزپلنگ نداشته باشد.


ایران پیش از این 5 هزار دلار به دلیل پررنگ بودن نقش یوزپلنگ روی پیراهن سفید خود جریمه شده بود و البته مشکل اینجا بود که پیراهن ارائه شده به کنفدراسیون فوتبال آسیا با پیراهنی که بازیکنان بر تن می کردند، تفاوت داشت. اما حالا کنفدراسیون با این طرح پیراهن ایران موافقت کرده و تیم ملی مشکلی برای پوشیدن آن ندارد.


 اخبار ورزشی  - خبر آنلاین 


ویدیو مرتبط :
مشکل گلزنی تیم ملی حل می

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قول سرپرست وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکل تیم‌ملی فوتبال/کی‌روش: وزارت ورزش و جوانان را با امید ترک می‌کنیم



مشکل تیم‌ملی فوتبال ,تیم‌ملی فوتبال

قول سرپرست وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکل تیم‌ملی فوتبال

سرپرست وزارت ورزش و جوانان به مردم ایران قول داد تا تیم ملی بدون مشکل آماده حضور در جام‌جهانی شود.

 رضا صالحی‌امیری پس از پایان جلسه با علی کفاشیان و کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه مشکلاتی که در تیم ملی وجود داشت، بررسی و تصمیم‌های لازم گرفته شد.

وی افزود: در این جلسه به صورت جدی از فدراسیون فوتبال که زحمات زیادی کشیده است قدردانی و حمایت صورت گرفت و همچنین حمایت و تقدیر خود را از کارلوس کی‌روش که تلاش‌های زیادی را برای موفقیت تیم ملی انجام داد به او اعلام کردیم.

 

به هر حال تا پیش از این مشکلات مالی وجود داشت که در این جلسه به توافق رسیدیم که این مشکلات حل شود و اکنون می‌توانیم به مردم بگوییم که تیم ملی ایران برای حضور در جام‌جهانی مشکلی ندارد.

 

مشکل تیم‌ملی فوتبال ,تیم‌ملی فوتبال
کی‌روش: وزارت ورزش و جوانان را با امید ترک می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال می‌گوید جلسه خوبی در وزارت ورزش و جوانان داشته و آنجا را با امید ترک کرده است.

 کارلوس کی‌روش بعد از پایان جلسه در وزارت ورزش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کفاشیان صحبت‌های شفافی در این جلسه مطرح کرد. امروز جلسه‌ مثبتی داشتیم و امیدوارم بتوانیم از این به بعد برنامه‌ها را بهتر پیش ببریم. قرار شده کفاشیان کارهای اصلی را انجام دهد.

سرمربی تیم ملی افزود: من به گفته‌های وزیر ورزش و کفاشیان اشاره می‌کنم. امروز دفتر وزارتخانه را با امید ترک می‌کنیم و امیدوارم برنامه‌های خوبی داشته باشیم تا در نهایت موفقیت جام‌جهانی از آن ما باشد. /ایسنا