ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مشکلات پرسپولیس به دانشگاه کشیده شد!


مشکلات در باشگاه پرسپولیس آنقدر گسترده شده است که به دانشگاه این مجموعه هم کشیده شده است.

خبرگزاری فارس: دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس که به رقم انتقادات مسئولان ورزش از محمد رویانیان با برخورداری از 23 رشته ورزشی و 1600 دانشجو به بزرگ‌ترین مرکز علمی ورزش کشور تبدیل شده است این روزها شاهد اتفاقات عجیب و ناخوشایندی است که این دانشگاه را با مخاطره و بحران هایی مواجه کرده است.

مسئولان فرهنگی وزارت ورزش حق خود می دانند که رئیس این مرکز علمی را اتنخاب کنند. مدیریت باشگاه به نوعی دیگر مدعی است که اداره دانشگاه باید تحت نظر آنها باشد و هیات امنا دانشگاه نیز با استناد به اساسنامه این مرکز علمی تاکید دارند که تصمیمات کلان باید طبق قانون با نظر هیات امنا انجام شود.

چندی پیش داریوش سودی رئیس مرکز علمی کاربردی پرسپولیس در یک کنفرانس خبری از سمت خود کناره گیری کرده و دلیل این استعفا را فشارهای وارده از سوی مدیران وزارت ورزش دانست. سودی حتی تاکید کرد از این مسئولیت کنار می رود تا آسیبی به دانشگاه وارد نشود.

داریوش خواجه‌وند عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس که رابطه خوبی با برخی مدیران ارشد وزارت ورزش دارد نیز به عنوان رئیس جدید از سوی هیات امنا معرفی شد اما ظاهرا این تعییرات باب میل مدیران وزارت ورزش نبود چرا که اخیرا طی حکمی از سوی عبدالحمید احمدی مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش مولایی مدیر کل آموزش این وزارتخانه به عنوان رییس جدید مرکز علمی کاربردی پرسپولیس منصوب شد. مولایی به گفته یکی از مدیران دانشگاه پرسپولیس هفته گذشته به این مرکز علمی رفت اما مدیران امور اداری مانع از فعالیت وی شده و طبق اساسنامه و نظر هیات امنا داریوش خواجه‌وند را به عنوان رییس قانونی به رسمیت می‌شناختند. امروز نیز خبر رسید که برخی نیروهای وزارت ورزش به دانشگاه پرسپولیس رفته‌اند تا مقدمات آغاز به کار رئیس انتصابی مسئولان وزارت ورزش را فراهم کرده باشند اما حسین کلانی عضو هیات امنای دانشگاه به شدت از این اقدامات انتقاد و گلایه کرده است. مسئولان وزارت ورزش در حالی حاضر به تعامل بر سر انتخاب رئیس این مرکز علمی با هیات امنای دانشگاه نیستند که جعفر کاشانی و محمد زادمهر دو عضو کنونی هیات مدیره و حسین کلانی عضو هیات مدیره سال گذشته پرسپولیس از جمله اعضای تاثیرگذار هیات امنا دانشگاه پرسپولیس هستند.

باید دید این اتفاقات و اختلافات نهایتا چگونه حل و فصل می شود و چرا اداره دانشگاه پرسپولیس که تا دو سال پیش منتقدان بسیاری داشت امروز از سوی مدیران دانشگاهی وزارت ورزش از اهمیت فوق العاده ای برخوردار شده است.


ویدیو مرتبط :
مشکلات دانشگاه فرهنگیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشکلات دنیزلی برای آمدن به پرسپولیس



 

 

مشکلات دنیزلی برای آمدن به پرسپولیس

 

قرارداد دنیزلی با «لیگ تی وی» به پایان رسیده و تنها مشکل وی بیماری پدر همسرش است.

به گزارش جام نیوز، دنیزلی که جدی‌ترین گزینه سرمربیگری پرسپولیس است و حتی مذاکراتی با محمد رویانیان در ترکیه داشته، تنها یک مشکل برای آمدن به پرسپولیس دارد.

پدر همسر دنیزلی نماینده کردها در مجلس ترکیه است و از نظر اجتماعی جایگاه برجسته‌ای در این کشور دارد. از آنجایی که او دچار بیماری سختی است، دنیزلی نمی‌خواهد فاضله زیادی با او داشته باشد. این مربی ترک این موضوع را به رویانیان گفته و به همین خاطر یک هفته از او مهلت خواسته تا وضعیت بیماری او مشخص شود. این مساله مانع سفر دنیزلی برای مربی گری نیست اما مشغله ای که این روزهای برای او ایجاد کرده فعالیت های ورزشی اش را به تعویق انداخته است.

دیگر مشکلی که برای آمدن دنیزلی به ایران در رسانه‌ها مطرح شده، قرارداد این مربی با شبکه «لیگ تی‌وی» است.

دنیزلی تا مدتی قبل به عنوان کارشناس فوتبال با این شبکه قرارداد داشت اما برخلاف اعلام مطبوعات ایران، قرارداد او اخیرا تمام شده و از این نظر هیچ مشکلی برای قبول سرمربیگری پرسپولیس ندارد.

مدت زمانی که دنیزلی و رویانیان برای سرمربیگری پرسپولیس به توافق رسیده‌اند، یک فصل و نیم است. دنیزلی گفته هدف اصلی‌اش فصل آینده است اما تلاش می‌کند امسال هم تیم را در رده‌های بالایی جدول حفظ کند.