ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مس با تغییر سرمربی به آرامش می‌رسد



 

 

 

مس با تغییر سرمربی به آرامش می‌رسد

 

مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان ابراز امیدواری کرد با تغییر سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به آرامش برسد.

حمید حاج اسماعیل زاده مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان ضمن بیان مطلب فوق گفت: با نظر اعضای کمیته بررسی وضعیت باشگاه مس، به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شدم.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته به عنوان معاون مدیرعامل در این باشگاه کرمانی فعالیت می‌کرد، افزود: تیم مس در حال حاضر مشکلی ندارد و قطعا با انتخاب سرمربی مشکلات بطور کامل برطرف شده و تیم به آرامش می‌رسد.

مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان در مورد گزینه‌های سرمربیگری این تیم اضافه کرد: گزینه اصلی باشگاه بلاژویچ است و اگر با این مربی به توافق نرسیم، با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره خواهیم شد.

حاج اسماعیل زاده در مورد وضعیت صمد مرفاوی اینکه رئیس سازمان لیگ گفته است باید استعفای وی شفاهی باشد، تاکید کرد: ایشان در رسانه ملی استعفای خود را اعلام کردند و ما هم بر همین اساس با آن توافق کرده و با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره شدیم. البته با این مربی برای قطع همکاری به توافق خواهیم رسید.

وی در مورد برگزاری اردوی تیم مس در کردان کرج اظهار داشت: اردوی تیم از امروز به مدت سه روز در کردان کرج و زیر نظر محمود فکری و عارف سعیدیان آغاز می‌‎شود تا سرمربی تیم مشخص شود.

مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان در پایان با اشاره به اینکه تیم مس برای رسیدن به شرایط مطلوب نیاز به زمان دارد، گفت: تنها مشکل تیم مس نتایج ضعیف بوده است که امیدوارم با حضور سرمربی جدید بتوانیم در بازی‌های آینده نتایج مدنظرمان را کسب کنیم.


ویدیو مرتبط :
کپسول خنده سرمربی مس کرمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"لوکا بوناچیچ" سرمربی مس کرمان شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار 

جالب

 

"لوکا بوناچیچ" سرمربی تیم فوتبال مس کرمان شد.

پس از آن‌که ابراهیم قاسمپور در نشست خبری پیش از بازی مس کرمان و سپاهان اصفهان اعلام کرد، در این بازی حاضر نیست روی نیمکت تیمش بنشیند، مسئولان باشگاه هم صحبت‌های او را به منزله استعفا تلقی کرده و تصمیم گرفتند که سرمربی دیگری را برای ادامه فصل برگزینند. آنها برای جایگزینی قاسمپور یک گزینه داخلی و یک گزینه خارجی را در نظر داشتند که "لوکا بوناچیچ"، گزینه خارجی مسی‌ها بود.

بوناچیچ برای مذاکره با باشگاه مس کرمان صبح امروز (پنج‌شنبه) وارد ایران شد و پس از نشستی که با ناصر شهبازی، مدیرعامل این باشگاه داشت، برای هدایت مس تا پایان فصل به توافق رسید.

این مربی کروات پیش از این هدایت فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، مس کرمان را در لیگ برتر بر عهده داشته است. او آخرین بار هدایت دینامو زاگرب کرواسی را برعهده داشت و در نهایت جای خود را به میروسلاو بلازوویچ داد./ایسنا