ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مذاکره فدراسیون فوتبال با آدیداس در گام آخر


فدراسیون فوتبال مذاکرات جدی را با آدیداس برای تامین لباس تیم‌های ملی فوتبال آغاز کرده که این موضوع در مرحله نهایی به سر می‌برد.

خبرگزاری ایسنا: محمد درخشان، رییس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه مذاکرات انجام شده با برند آدیداس تنها در ارتباط با تامین لباس‌ تیم‌های ملی فوتبال ایران بوده است اظهار کرد: با این شرکت در ارتباط با تامین لباس تیم‌های ملی فوتبال ایران در تمامی رده‌های سنی اعم از آقایان و بانوان مذاکراتی را داشته‌ایم و در ارتباط با تعداد البسه و کیفیت لباس‌ها و سایر موارد کلی صحبت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: برند آدیداس پیشنهادات و نقطه نظرات خودش را به آلمان فرستاده ولی هنوز در این رابطه به منظور جواب نهایی به فدراسیون فوتبال پاسخی نداده است. ما پیشنهادات خود را به آن‌ها ارائه کرده‌ایم و خواسته‌ها و موارد خود را مطرح نمودیم. حالا همه چیز بستگی به پاسخ آن‌ها دارد و در هر شرایطی ما به برندی پاسخ مثبت خواهیم داد که شرایط مد نظر ما را فراهم کند.

رییس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در رابطه با مدت اسپانسرینگ لباس تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: معمولا اسپانسرهای لباس از جام جهانی تا جام جهانی دیگر تغییر می‌کنند. بنابراین به احتمال زیاد اگر قراردادی امضا شود تا پایان جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود.

درخشان درباره سایر پیشنهادهای ارائه شده به فدراسیون فوتبال برای تامین لباس‌های تیم ملی خاطرنشان کرد: برندهایی از ایتالیا و برند نایک نیز خواستار همکاری با تیم ملی بوده‌اند اما پیشنهادی از آلمان در این زمینه مطرح نشده است.

وی افزود: به احتمال بسیار زیاد طی چند روز آینده تکلیف اسپانسر لباس‌های تیم‌های ملی فوتبال مشخص خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
ازمشکلات موجود در فدراسیون شطرنج تا حاشیه‌های فدراسیون فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مذاکره فدراسیون فوتبال ایران با آدیداس


فدراسیون فوتبال ایران برای تأمین لباس‌های تیم ملی پس از آل‌اشپورت، با شرکت آدیداس مذاکرات را خود را آغاز کرد.

خبرگزاری فارس: قرارداد شرکت آلمانی آل‌اشپورت با فدراسیون فوتبال ایران برای تأمین لباس‌های تیم ملی فوتبال ایران یک ماه دیگر به پایان می‌رسد و پس از این مدت تیم ملی به طور قطع با یک برند دیگر اردوها و مسابقات خود را برگزار خواهد کرد.

بر همین اساس مسئولان کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال طی ماه‌های اخیر مذاکرات خود را با برندهای معتبر بین‌المللی از جمله آدیداس، نایک و پوما آغاز کرده و به نظر می‌رسد مذاکره با آدیداس در بین این 3 برند معتبر، جدی‌تر از سایر برندها باشد.

حتی شنیده می‌شود یک از اعضای این کمیته در سفری به آلمان با مسئولان آدیداس مذاکرات جدی خود را انجام داده است تا شانس این برند نسبت به سایر برندهای معتبر دیگر برای اسپانسرینگ لباس‌های تیم ملی بیشتر باشد.