ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدافع استقلال برای ارمنستان بازی نکرد


کادر فنی تیم ملی فوتبال ارمنستان در دیدار برابر پرتغال از مدافع استقلال استفاده نکرد.

خبرگزاری مهر: تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و ارمنستان جمعه شب در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام ملت‌های اروپا از گروه I به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی را تیم پرتغال با تنها گل دقیقه 72 کریستیانو رونالدو به سود خود پایان داد.

در این دیدار برنارد چالاندس، سرمربی سوئیسی تیم ملی ارمنستان به هرایر مگویان مدافع تیم استقلال فرصت بازی نداد. این در حالی است که مگویان در دیدار قبلی ارمنستان به میدان رفته بود.


ویدیو مرتبط :
مصدومیت مدافع راه آهن در بازی با استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا مدافع تیم ملی برای استقلال بازی نکرد؟



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

هاشم بیک زاده با اینکه از دقیقه یک کنار زمین گرم می کرد، برای آبی ها به میدان نرفت.

به گزارش خبرآنلاین مدافع ملی پوش استقلال به دلیل مسمومیت شدیدی که شب بازی با تراکتورسازی داشت، تنها 60 دقیقه برای آبی ها بازی کرد.

 

اوضاع جسمانی او پس از این بازی هم بهتر نشد و در طول هفته گذشته نتوانست به خوبی تمرین کند.

 

او قبل از دربی به قلعه نویی گفت شرایط بازی را ندارد با این حال پس از شروع بازی، سرمربی آبی ها از او خواست تا گرم کند و در صورت آمادگی به زمین برود اما بیک زاده پس از 20 دقیقه گرم کردن، به قلعه نویی گفت از نظر بدنی شرایط مناسبی ندارد. به همین دلیل او در دربی به میدان نرفت.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین