ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محمد نوری – پرسپولیس جدی شد


برانکو ایوانکوویچ به دنبال جذب بازیکنی برای جانشینی کاپیتان فقید این تیم است و در این رابطه گفته می شود او روی محمد نوری بعنوان کاپیتان سابق نظر مثبت دارد.

ورزش سه: برانکو ایوانکوویچ به دنبال جذب بازیکنی برای جانشینی کاپیتان فقید این تیم است و در این رابطه گفته می شود او روی محمد نوری بعنوان کاپیتان سابق نظر مثبت دارد. در این بین و در حالی که طی روزهای گذشته صحبت از حضور بختیار رحمانی در پرسپولیس مطرح شده بود، شنیده می شود این بازیکن در نیم فصل و با پایان خدمت سربازی اش راهی لیگ ستارگان قطر خواهد شد و گزینه جانشینی محمد نوری در مسیمیر البته با قیمتی نجومی تر است. در صورت نهایی شدن این انتقال کار دریافت رضایتنامه کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس آسان تر خواهد شد و نوری به راحتی می تواند باب مذاکره با مسوولان پرسپولیس برای بازگشت به این تیم و پس گرفتن شماره 14 را باز کند.

در سمت مقابل اما برخی اطرافیان باشگاه همچون ابتدای فصل پیشنهاد خرید مسعود شجاعی را به داده اند؛ شجاعی که در این فصل موفق نشده شرایط خوبی در ترکیب تیمش داشته باشد و طی هفته های گذشته نیز صحبت از فسخ قرارداد او شنیده می شد یکی از متحمل ترین گزینه ها برای حضور در لیگ برتر ایران و پرسپولیس است. بازیکنی که گفته می شد با پیشنهاد جواد نکونام برای حضور در سایپا نیز مواجه شده است.

باید دید در نهایت مسوولان پرسپولیس به جای شماره 24 فقید تیم شان کدام بازیکن را به خدمت خواهند گرفت تا وزن تجربه بازیکنان شان نیز بالا رود.


ویدیو مرتبط :
سوتی محمد نوری بازیکن پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمد نوری در دقیقه 15تك گل پرسپولیس را به ثمر رساند



 

 

 

عیدی با طعم تساوی

 

 

تیم‌های پرسپولیس و پاس همدان نیز از ساعت 19:45 در حضور بیش از 18 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند كه این دیدار در نهایت با تساوی یك بر یك خاتمه پیدا كرد.

محمد نوری در دقیقه 15تك گل پرسپولیس را به ثمر رساند، اما در دقیقه 91 مهدی آقا محمدی كه در دقیقه 80 به بازی آمده بود، توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

شاهین حاج‌بابایی، داور مسابقه در این مسابقه به نادر احمدی، همت عابدی‌نژاد و وحید علی‌آبادی از پاس همدان كارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این تساوی 17 امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند و پاس همدان نیز 12 امتیازی شد..../تحلیل:عصرایران