ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مجیدی: جام در دست ماست


سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: از ابتدای فصل در صدر جدول قرار داشتیم و این مسئله باعث ناراحتی خیلی‌ها شده بود.

خبرگزاری تسنیم: فرزاد مجیدی پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی گفت: به هر حال فوتبال همین است و ما چیزی از دست ندادیم و در آینده نتیجه بازی امروز را جبران می‌کنیم.

وی در خصوص خوشحالی مدعیان قهرمانی از توقف استقلال گفت: به غیر از مدعیان خیلی دیگر از آقایان نیز از تساوی امروز خوشحال شدند. با این وجود مدیریت و کادر فنی باشگاه تلاش خود را خواهد کرد و قول می‌دهم به زودی صدر جدول را پس می‌گیریم.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اعتراض هواداران این تیم در پایان دیدار امروز عنوان کرد: هواداران از دربی نترسند. از آنها تشکر می‌کنم که در یک روز وسط هفته به ورزشگاه آمدند و تیم را حمایت کردند. به نظرم امروز استقلالی‌های واقعی در ورزشگاه حضور داشتند و ما با همین هواداران می‌توانیم جان گرفته و صدر جدول را پس بگیریم.

مجیدی درباره انتقاداتی که از عملکرد استقلال صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این اتفاقات از ابتدای فصل در حال رخ دادن است و خیلی‌ها از صدرنشینی تیم ما ناراحت بودند. باید از حالا تمرکز خود را روی بازی با پرسپولیس بگذاریم تا با ارائه یک بازی خوب به پیروزی برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از طرف باشگاه به بازیکنان گفته شده که مصاحبه نکنند، گفت: ما چیزی در خصوص مصاحبه نکردن به بازیکنان نگفتیم البته آنها کار خوبی انجام دادند که مصاحبه نکردند.

سرپرست تیم استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور دو مدعی در کورس قهرمانی از تهران آیا جام در پایتخت می‌ماند، گفت: جام در دست ما است.


ویدیو مرتبط :
داد ماست و غول چراغ جادو!!!!!!!!! مدل موی جدید داد ماست تغیر زبان داد ماست و .....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندگی میلیاردی و اتومبیل دست ساز مجیدی


در گزارشی جالب به نکاتی از زندگی گذشته فرهاد مجیدی در امارات و زندگی فعلی اش در قطر پرداختیم.