ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مجادله اینیستاگرامی عمران‌زاده و رحمتی



اخبار,اخبار ورزشی ,حنیف عمران‌زاده

 

اخبار ورزشی - پست‌های تهدیدآمیز پدر و پسر پاک شد
مجادله اینیستاگرامی عمران‌زاده و رحمتی

حنیف عمران‌زاده و مهدی رحمتی در بین هواداران استقلال به عنوان دو دوست خیلی صمیمی مشهورند. دو بازیکنی که همدیگر را پدر و پسر خوانده‌اند.

به گزارش ورزش سه، شب گذشته پس از آنکه حنیف عمران‌زاده در فاصله مابین تمرین دو تیم استقلال و پیکان برای احوالپرسی سمت رحمتی نیامد، دروازه‌بان استقلال با انتشار پستی در اینیستاگرام به این موضوع واکنش نشان داد.

این پست اما بلافاصله از سوی حنیف پاسخ داده شد و مجادله این دو بالا گرفت. کلید واژه دعوای حنیف و رحمتی کلمه مردانگی و نامردی بوده است و در نهایت این دو یکدیگر را به افشاگری تهدید کرده‌اند که در این بین حنیف آدرسی هم باقی گذاشته و از شب بازی استقلال در تایلند حرف زده که ظاهرا موضوع بازوبند در میان بوده است. این دو بازیکن البته با پادرمیانی دوستان مشترک پست‌های خود را از روی صفحه اینیستاگرامشان حذف کرده‌اند تا اوضاع بدتر از این نشود.

این دو دوست صمیمی ممکن است با هم آشتی هم بکنند اما هواداران فوتبال از این اتفاق دلخور شده‌اند. به خصوص استقلالی‌ها که ستاره‌هایشان را دوست دارند.
اخبار ورزشی - ورزش سه

 


ویدیو مرتبط :
خوش و بش رحمتی و عمران زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمران‌زاده: یاسر القحطانی را می زنم،چون به مهدی رحمتی فحاشی کرد!



عمران‌زاده: یاسر القحطانی را می زنم،چون به مهدی رحمتی فحاشی کرد!/هواداران به ورزشگاه بیایند تا الهلالی ها 'کپ' کنند

حنیف عمران زاده می گوید که تصمیم گرفته تا یاسر القحطانی را به دلیل بی حرمتی در بازی رفت بزند.

 

 حنیف عمران,استقلال الهلال

به گزارش خبرآنلاین؛مدافع بلند قامت استقلال پس از پایان تمرین یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت:« قطعا روز سه شنبه بازی سختی را مقابل الهلال خواهیم داشت.البته امیدوارم طرفداران در این بازی ما را تنها نگذارند و به ورزشگاه بیایند تا الهلالی ها مثل ورزشگاه یادرگار امام(ره) تبریز از دیدن آنها کپ کنند.»

او این را گفت و ادامه داد:«در این بازی اگر یاسر القحطانی مقابل مان  بازی کند او را می‌زنم.در بازی رفت او چند بار پای من را زد و به مهدی رحمتی هم فحاشی کرد.به همین دلیل این بی ادبی او را تلافی می کنم.»

حنیف که از سوی قلعه نویی از مصاحبه های جنجالی منع شده بود باید دید با این حرفش چه سرنوشتی خواهد داشت.

او در پایان ابزار امیدواری کرد که بلندگوی ورزشگاه تعداد تماشاگران را اشتباه اعلام نکند:«امیدوارم بلندگوی ورزشگاه 45 هزار تماشاگر را به اشتباه 25 هزار نفر اعلام نکند. در بازی با العین 45 هزار نفر به ورزشگاه آمدند اما بلندگوی ورزشگاه تنها 20 هزار نفر اعلام کرد.»/خبرآنلاین