ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

متن استعفای کی‌روش


متن استعفانامه سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران در یک خبرگزاری پرتغالی منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم: کارلوس کی‌روش از سمت سرمربیگری تیم ملی ایران استعفا داد، چون معتقد است که شرایط مناسبی برای صعود این تیم به دوره بعدی جام جهانی وجود ندارد.

متن استعفانامه کی‌روش به رئیس فدراسیون فوتبال ایران که توسط خبرگزاری «لوسا» پرتغال منتشر شد، به این شرح است: «با توجه به بدتر شدن شرایط کاری موجود و عمل نشدن به تعهدات، هدف‌مان یعنی صعود به جام جهانی 2018 در معرض خطر است».

بر اساس گزارش «لوسا» کی‌روش درخواست کرده که قراردادش با موافقت طرفین در تاریخ 30 آوریل 2016 (11 اردیبهشت 95) فسخ شود.

در ادامه استعفانامه کی‌روش آمده است: «مسئولیت من به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، فراتر از واقعیت تمرین دادن تیم رفته است. ادامه کار البته برای من آسان است، ولی وجدانم مرا وادار به ترک این پست (سرمربیگری تیم ملی ایران) و هشدار به مسئولان (فدراسیون فوتبال ایران) می‌کند».

در ادامه استعفانامه سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان که معتقد است رفتن او کمک به گشایش منابع منجر خواهد شد، می‌خوانید: «می‌بینم که حضور من مانعی برای فدراسیون فوتبال ایران برای رسیدن به منابع مورد نیازش جهت آماده‌سازی بهینه تیم است، منابعی که ما برای ادامه پروژه‌مان به عنوان یکی از شروط توافق کرده بودیم».

بر اساس گزارش خبرگزاری «لوسا»، کی‌روش که از سال 2011 هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده دارد و این تیم را به جام جهانی 2014 برزیل رساند، برای جلوگیری از بروز هرگونه شایعه‌ای، بیانیه‌ای منتشر نکرده است.


ویدیو مرتبط :
از شایعه بیماری و استعفای کی روش تا حواشی پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استعفای ایمیلی دستیار كی‌روش!



استعفای ایمیلی دستیار كی‌روش!/ كفاشیان و سرمربی تیم ملی درباره درموت تصمیم‌گیری می‌كنند

دستیار كارلوس كی‌روش در جریان مرخصی‌اش از طریق ایمیل، استعفایش را به علی كفاشیان اعلام كرد.

 

پس از آن كه كارلوس كی‌روش به همراه دستیارانش به مرخصی رفت، مك درموت مربی بدنساز تیم ملی با ارسال ایمیلی به علی كفاشیان رییس فدراسیون فوتبال اعلام كرد كه شرایط برای ادامه همكاری‌اش با فدراسیون فوتبال ایران وجود ندارد. او دلیل این استعفایش را مشكلات خانوادگی ذكر كرده و البته برای تیم ملی ایران را در راه انتخابی جام جهانی 2012 آرزوی موفقیت داشته است.

این در حالی است كه درموت در گفت‌وگو با رسانه‌های اماراتی اعلام كرده بود مشكلات خانوادگی تنها یكی از دلایل جدایی‌اش از تیم ملی ایران بوده است.

پس از دریافت این ایمیل قرار است همزمان با بازگشت كارلوس كی‌روش جلسه‌ای میان علی كفاشیان و سرمربی تیم ملی برگزار شود تا نسبت به جانشینی درموت یا مخالفت با استعفای این مربی تصمیم گیری شود.

به گزارش ایسنا، مك‌درموت پس از كناره‌گیری از كار در تیم ملی ایران با عقد قراردادی به تیم النصر امارات پیوست و دستیار والتر زنگا شد./ایسنا