ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مانور محبوبیت در ورزشگاه آزادی (+عکس)



اخبار,اخبارورزشی,استقلال

 چهره های ویژه پیروزی استقلال
مانور محبوبیت در ورزشگاه آزادی (+عکس)

حضور اسطوره استقلال در بازی امروز این تیم برابر گسترش فولاد بی تردید مهمترین اتفاق بازی بود، شاید مهمتر بازگشت استقلال به صدر جدول.

به گزارش ورزش سه،‌ فرهاد مجیدی از مدت ها پیش قول داده بود که در بازی با گسترش فولاد به استادیوم آزادی می آید تا به بازیکنان این تیم روحیه بدهد. او طبق قول قبلی پیش از بازی به رختکن استقلال رفت و دقایقی پیش از شروع بازی مانند یک قهرمان از وسط چمن آزادی در میان تشویق هوادارن استقلال به جایگاه ویژه رفت و صحنه های جالبی را در ذهن هواداران این تیم رقم زد.

اما بی تردید چهره ویژه دیگر بازی مهدی رحمتی بود، کسی که بعد از فرهاد مجیدی بازوبند کاپیتانی استقلال را در اختیار گرفت و البته محبوب ترین چهره تیمش شد.

در طول 90 دقیقه بازی تماشاگران بارها فرهاد مجیدی را تشویق کردند و البته هربار که رحمتی دروازه استقلال را نجات می داد، او را عقاب آسیا خطاب می کردند.

 رحمتی در طول بازی با مهار یک پنالتی نشان داد و تاثیرگذاری روی چند صحنه باعث شد کام مجیدی که بعد از مدت ها به استادیوم آزادی آمده بود تلخ نشود.

 

اخبار,اخبارورزشی,استقلال

 

اخبار,اخبارورزشی,استقلال

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو مرتبط :
‫ورزشگاه آزادی پر شد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیپ مخفی و سیاهپوش «احسان علیخانی» در ورزشگاه آزادی(+ عکس)



اخبار فرهنگی - تیپ مخفی و سیاهپوش «احسان علیخانی» در ورزشگاه آزادی(+ عکس)

احسان علیخانی که حسابی فوتبالی است، با ظاهری پوشیده برای تماشای داربی به استادیوم آزادی رفته بود که این سلفی را با کمک دوستش گرفت.

احتمالا لباس مشکی و ریش بلند او به خاطر درگذشت مرتضی پاشایی است که از دوستان احسان بود.

اخبار,اخبار فرهنگی,احسان علیخانی

احسان علیخانی در حال ترک ورزشگاه آزادی، درباره برتری سرخ‌پوشان گفت: پرسپولیس در این دیدار عالی بود و خوب بازی کرد.
وی درباره اینکه امید داشتید پرسپولیس پیروز شود، عنوان کرد: من همیشه به پرسپولیس امیدوارم.

 

اخبار فرهنگی - برترین ها