ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مانع مصاحبه خطیبی به زبان آذری شدند


مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی در مورد عدم صحبت‌ بازیکنان این تیم بعد از بازی روز گذشته مقابل پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

خبرگزاری فارس: کاظم شهریاری در مورد اینکه چرا بازیکنان این تیم بعد از دیدار مقابل پرسپولیس با خبرنگاران مصاحبه نکردند، گفت:‌ بعد از بازی صدا و سیما تبریز قصد مصاحبه با حسین خطیبی به زبان آذری را داشت که یکی دو نفر از حاضران مانع از انجام این کار شدند و می‌گفتند مصاحبه حتما باید به زبان فارسی باشد که مجریان آن برنامه اعلام کردند مشکلی نیست و دیگر نه به زبان آذری نه به زبان فارسی مصاحبه نمی‌گیرند.

وی افزود: وقتی این مسئله به اطلاع بازیکنان و اعضای تیم رسید آنها هم از انجام مصاحبه خودداری کردند و همه تصمیم گرفتند مصاحبه نکنند.

مدیررسانه‌ای تراکتورسازی در ادامه صحبت‌های خود در مورد اینکه آیا نمی‌شد این خبرنگاران به زبان فارسی سوال کنند، عنوان کرد: همه زبان‌ها برای ما محترم هستند. فارسی، ترکی، عربی، کردی، انگلیسی، بلوچ و ... همه محترم هستند. یک خبرنگار به زبان عربی و ترکی مصاحبه می‌گیرد و دیگری به زبان فارسی مصاحبه می‌کند. هیچ فرقی وجود ندارد و همه ما برای موفقیت فوتبال و اعتلای نام ایران تلاش می‌کنیم. خبرنگاران تبریزی میهمان بودند و چقدر خوب بود سایر دوستان رسم میهمان نوازی را به جا می‌آوردند.

شهریاری در پایان تأکید کرد: اتفاقات بازی فوتبال در طول 90 دقیقه رقم می‌خورد که در سراسر آن روحیه جوانمردی وجود دارد. در این فضا باید همه با یکدیگر همدل باشند و به جای پرداختن به این حواشی بهتر است با روحیه همکاری و همدلی به یکدیگر احترام بگذاریم. امیدوارم در بین همه دوستان روحیه همکاری به وجود بیاید و دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.


ویدیو مرتبط :
گزارش کنسرت محبوب ترین خواننده آذری زبان ایران +مصاحبه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مختارنامه به زبان آذری دوبله می شود



 

مختارنامه به زبان آذری دوبله می شود

 

مدیر دوبلاژ آذری سریال «مختارنامه» گفت: تعدادی از برجسته ترین هنرمندان جمهوری آذربایجان و دارندگان نشان دولتی «هنرمند خلقی»، در دوبله آذری مختارنامه برای شبكه سحر در باكو شركت كردند.

به گزارش روابط عمومی شبكه جهانی سحر، سلیمان فرضعلی اف مدیر دوبلاژ مختارنامه با اعلام این خبر، افزود: از جمله این هنرمندان می توان به رافائل داداش اف، كاظم عبدالله اف، پرویز باقراف، صابر محمداف، محمد صفا، ودادی حسن اف، واحد علی اف و آیگن قاراداقلی اشاره كرد كه جایگاه هر یك از آنها در عرصه هنر و بازیگری در كشور آذربایجان شناخته شده است.

این مدیر دوبلاژ آذری اضافه كرد: ترجمه سریال مختارنامه از اوایل سال ۲۰۱۱ میلادی شروع شد و ترجمه و ویراستاری آن چهار ماه طول كشید و بعد از اتمام آن انتخاب دوبلورهای مناسب برای صداپیشگی نقش های سریال صورت گرفت.

وی ادامه داد: دوبلورهای مختارنامه بازیگران تئاتر و سینمای جمهوری آذربایجان هستند. ما در انتخاب دوبلورها سعی و دقت ویژه ای كردیم كه صداهای آنها با جنس صدای نقش های اصلی هماهنگ باشد.

فرضعلی اف تأكید كرد: با توجه به این كه سریال مختارنامه یك اثر هنری ماندگار، بزرگ و پرمحتواست، می خواستیم برای این سریال هم مانند سریال یوسف پیامبر(ع) یك دوبله اساسی صورت گیرد تا از نظر كیفیت، دوبله از خود سریال عقب نماند.

مدیر دوبلاژ سریال مختارنامه به زبان آذری اضافه كرد: در حال حاضر دوبله بیش از نیمی از قسمت های سریال با پایان صدا و افكت گذاری به اتمام رسیده و به شبكه سحر تحویل شده است.

برای قسمت های باقیمانده هم صداها را گرفته ایم و فقط صدای ۷ دوبلور كه از هنرمندان برجسته تر جمهوری آذربایجان هستند و به سبب كثرت بازی ها و فعالیت شان فرصت كمتری دارند، مانده كه بزودی صداهای آنها را هم می گیریم و بعد از افكت گذاری به شبكه ارائه خواهد شد تا در پخش سریال وقفه ای ایجاد نشود.

فرضعلی اف كه پیش از این سریال، به سفارش شبكه سحر، دوبله سریال تاریخی یوسف پیامبر(ع) را نیز با حضور بازیگران شاخص كشور آذربایجان به انجام رسانده است، با اشاره به مشكلاتی كه برای دوبله مختارنامه پیش روی این گروه بوده، گفت: با این كه برای ما در ترجمه و دوبله این سریال، دشواری هایی وجود داشت اما خوشبختانه موفق به ترجمه و دوبله آن شدیم و هم اكنون از نتیجه كار رضایت داریم.../جام جم آنلاین