ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ماریو گوتسه بازیگر سینما می‌شود


ستاره‌ای که با گلش باعث قهرمانی آلمان‌ها در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شد، احتمال دارد سر از عالم سینما درآورد.

خبرگزاری فارس: ماریو گوتسه حدود 3 ماه قبل کاری بزرگ برای تیم کشورش انجام داد. او در بازی نهایی جام جهانی برزیل با پاس آندره شورله دروازه آرژانتین را باز کرد و باعث شد آلمان‌ها به چهارمین مقام قهرمانی جهان برسند.

این چهره که اکنون در آمادگی بسیار خوبی به سر می‌برد، احتمال دارد در آینده بازیگر سینما شود.

در این ارتباط «ماتیاس شوایگ‌هوفر» بازیگر مطرح آلمانی به بازیکن جوان عضو تیم بایرن مونیخ پیشنهاد کار در سینما داده است.

شوایگ هوفر در یک برنامه تلویزیونی خطاب به گلزن 22 ساله بایرن و تیم آلمان گفت: ماریو، دوست داری در فیلمی نقشی در کنارم ایفا کنی؟ البته آنجا به جای توپ، باید متن سناریو را در دست بگیری و آن را حفظ کنی؟

در همین ارتباط گوتسه نیز در یک شبکه اجتماعی پاسخ مثبت تلویحی و طنزی به این درخواست داد و گفت: حتما. مشکلی نیست. البته بدون متن سناریو چون من که دیگر توپ ندارم.


ویدیو مرتبط :
یادی از گل ماریو گوتسه در جام جهانی 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر معروف سینما و تلویزیون درگذشت + عکس



 

بازیگر معروف سینما و تلویزیون درگذشت

 

عباس امیری ساعتی قبل كه رشت به طرف فومن در حركت بود در اثر واژگونی خودروی پیكان حامل وی و برخورد این خودرو با یك درخت جان خود را از دست داد.

این بازیگر توانمند گیلانی در حال بازدید در تله فیلمی در فومن بود كه از 10 روز گذشته استارت آن زده شد و در این مدت همواره در مسیر مذكور در تردد بود.

از آنجا كه مادر امیری در رشت زندگی می‌كرد وی برای دیدن مادرش شب گذشته به رشت رفت و صبح امروز در مسیر بازگشت به فومن در منطقه جمعه‌بازار در اثر سانحه رانندگی به دیار باقی شتافت.... / تحلیل عصر ایران