ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مارادونا: فدراسیون فوتبال آرژانتین به من خیانت کرد!



دیگو مارادونا,فدراسیون فوتبال آرژانتین,انتقاد مارادونااز فدراسیون فوتبال آرژانتین

مارادونا: فدراسیون فوتبال آرژانتین به من خیانت کرد!

دیگو مارادونا به انتقاد شدید از فدراسیون فوتبال آرژانتین و کارلوس بیانکی پرداخت و از لیونل مسی تمجید کرد.

به گزارش ایسنا، مارادونا که همیشه عادت دارد به صراحت درباره مسائل مختلف فوتبال صحبت کند، در مصاحبه با برنامه talk football حرف‌های جالبی را بر زبان آورد.
او درباره تیم ملی آرژانتین گفت: در جام‌جهانی 2010 خیلی عذاب کشیدم و از آن زمان به بعد تنها بازی‌های تیم ملی را از تلویزیون می‌بینم. هر چند این اواخر نیز وقت نکردم حتی این کار را هم انجام دهم. چیزی که خیلی شفاف می‌توانم بگویم این است که فدراسیون فوتبال آرژانتین به من خیانت کرد.

 

مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین می‌خواستند فقط از بازیکنان حمایت کنند. آنها هیچ توجهی به من نداشتند. البته مشکل از آنها نیست زیرا‌ آلخاندرو مانکوسو، مربی تیم که زمانی دوست نزدیک من بود، نیز به من خیانت کرد. برای مسئولان فوتبال آرژانتین فقط مهم است که دو بازی دوستانه را در دوبی برگزار کنند و میلیون‌ها دلار به جیب بزنند. آنها هیچ توجهی به تیم‌های پایه و جوانان آرژانتین ندارند.

 

برای مثال به تیم ملی نوجوانان آرژانتین نگاه کنید. خولیو گروندونا، رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین پسرش اومبرتو را به سمت سرمربی تیم منصوب کرده است. در حالی که نیاز بود یک مربی خوب هدایت تیم ملی نوجوانان آرژانتین را بر عهده داشته باشد. فراموش نکنید تیم ملی امید آرژانتین نتوانست در المپیک 2012 حاضر باشد. در حالی که تیم‌هایی که سطح‌شان از ما پایین‌تر بود در این مسابقات حاضر بودند. این یک مشکل بزرگ برای فوتبال آرژانتین است.

مارادونا با انتقاد از اوتو کارلوس بیانکی، سرمربی بوکاجونیورز گفت: تیم او 10 درصد بوکاجونیورزی که سال‌ها به قهرمانی می‌رسید و در سطح اول فوتبال آرژانتین و آمریکای‌جنوبی قرار داشت، نیست.

مارادونا در پایان درباره لیونل مسی گفت: مسی یک پدیده در فوتبال جهان است. دیگر نیازی نیست درباره این که او تا چه زمان به درخشش خود ادامه خواهد داد، صحبت کنید. بگذارید مسی کارش را انجام دهد./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
ازمشکلات موجود در فدراسیون شطرنج تا حاشیه‌های فدراسیون فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش رسمی مارادونا به قبول پیشنهاد 100 هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران؛



اخبار,ماردونا,پیشنهاد ایران به مارادونا



اخبار ورزشی - واکنش مارادونا به قبول پیشنهاد 100 هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران؛ "دروغ محض است!"

اسطوره فوتبال آرژانتین در واکنش به پذیرفتن پیشنهاد 100 هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران برای پوشیدن پیراهن این تیم گفت که چنین سخنانی شایعه محض است و او هیچ گاه پیراهن تیم ملی کشورش را به هیچ قیمتی نخواهد فروخت.

به گزارش ایسنا، چند روز پیش رسانه‌های آرژانتینی از دعوت فدراسیون فوتبال ایران از مارادونا برای حضور در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل نوشتند.

روزنامه‌ "کلارین" آرژانتین نوشت: فدراسیون فوتبال ایران حاضر است برای حضور مارادونا در این مراسم و پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران 100 هزار دلار به اسطوره فوتبال آرژانتین پرداخت کند.

علاوه بر روزنامه‌ "کلاردین" چند روزنامه‌ انگلیسی هم خبر پیشنهاد 100 هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران به مارادونا را منتشر کردند.

مارادونا در گفت و گویی که با روزنامه‌ "الإمارات الیوم" داشت به انتقاد از رسانه‌های ایرانی پرداخت و پذیرفتن پیشنهاد 100 هزار دلاری ایران را شایعه محض دانست.

اسطوره فوتبال آرژانتین، گفت: بعضی از افراد با انتشار چنین سخنانی می‌خواهند شان و منزلتم را پایین آورند. غیر ممکن است که پیراهن تیم ملی کشورم را به هر ‌قیمتی بفروشم‌. چنین خبرهایی دروغ محض است.

مارادونا در ادامه سخنان خود فاش کرد که می خواسته به عنوان یکی از مهمان‌ها، در جام جهانی 2014 برزیل از او دعوت شود، اما درخواست او از سوی بلاتر ، رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) رد شد. او گفت: با ارسال نامه‌ای به بلاتر از او خواستم تا به عنوان یکی از مهمان‌های ویژه در جام جهانی 2014 برزیل حضور یابم، اما او دعوت من را رد کرد. بلاتر گفت که هیچ دعوت خاصی برای جام جهانی 2014 برزیل وجود ندارد.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید، شانس زیادی برای کسب توپ طلای فوتبال جهان در سال 2013 دارد. پس از اختلاف او با بلاتر خبرهایی درباره احتمال حضور نیافتنش در مراسم "توپ طلا" به گوش می‌رسد. اسطوره فوتبال آرژانتین که یکی از گزینه‌های جانشینی ویاش بواش در نیمکت تاتنهام به شمار می‌آید در واکنش به احتمال حضور نیافتن رونالدو در مراسم "توپ طلا"، گفت: رونالدو آزاد است آن گونه که می‌خواهد تصمیم بگیرد. اگر او دوست ندارد در مراسم توپ طلا شرکت کند، باید به نظر او احترام گذاشت.

مارادونا درباره این سوال که مسی بهتر است یا رونالدو؟ به حمایت از هموطن خود پرداخت و گفت: با وجود احترام زیاد به رونالدو باید بگویم که از نظر من مسی بهترین است.

اخبار ورزشی - ایسنا