ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مادریدی ها علیه سیتی و بایرن



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 قرعه کشی نیمه نهایی چمپیونزلیگ
مادریدی ها علیه سیتی و بایرن

قرعه کشی چمپیونزلیگ دقایقی پیش برگزار شد و تیم‌ها،‌رقبای خود را شناختند.

به گزارش ورزش سه، چشم فوتبال‌دوستان اروپایی،‌امروز به نیون بود تا قرعه های مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ مشخص شود و تیم‌ها،رقبای خود را بشناسند.

هر 4 تیم حاضر در این مرحله، با برتری در مجموع 3-2 به این مرحله رسیده اند. رئال مادرید که به مصاف ولفسبورگ رفته بود در دیدار رفت 2-0 مغلوب این تیم شد ولی در بازی برگشت توانست با درخشش فوق‌العاده رونالدو و هت تریک ستاره پرتغالی،‌3-0 پیروز شود و به نیمه نهایی صعود کند.

منچسترسیتی با پاری سن ژرمن روبرو شده بود که دیدار رفت در پاریس، با تساوی 2-2 به پایان رسیده بود و سیتیزن ها در خانه موفق شدند با تک گل دی‌بروین،‌PSGرا شکست داده و به این مرحله برسند.

اتلتیکومادرید نیز که سخت ترین قرعه مرحله یک چهارم یعنی بارسلونا مقابل آنها صف آرایی کرده بود نیز در دیدار رفت با وجود 10 نفره شدن، 2-1 شکست خورد ولی در دیدار برگشت،‌موفق شد 2-0 بارسلونا را شکست داده و  مجوز حضور در نیمه نهایی را کسب کند.

بایرن مونیخ نیز که در دیدار رفت و در آلیانز آره‌نا،‌1-0 بنفیکا را شکست داده بود،‌در دیدار برگشت که دیدار بسیار سختی برای این تیم بود،‌توانست در لیسبون تساوی 2-2 کسب کند تا باواریایی ها هم مثل 3 تیم دیگر،‌با برتری در مجموع 3-2 در نیمه نهایی ظاهر شوند.

قرعه کشی توسط دژان استانکوویچ،‌هافبک سابق اینتر میلان برگزار شد و نتیجه آن به شرح زیر  است:


منچسترسیتی - رئال مادرید

اتلتیکومادرید - بایرن مونیخ

دیدار رفت تقابل سیتی- رئال،‌روز سه شنبه 7 اردیبهشت و دیدار برگشت روز چهارشنبه، 15 اردیبهشت و دیدار رفت اتلتیکو-بایرن روز چهارشنبه 8 اردیبهشت و دیدار برگشت،‌سه شنبه 14 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

 

 


ویدیو مرتبط :
فینال بایرن-من سیتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بایرن نایب قهرمان ایتالیا را 7 تایی کرد/ پیروزی پر گل چلسی و توقف من سیتی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار  ورزشی - لیگ قهرمانان اروپا؛
بایرن نایب قهرمان ایتالیا را 7 تایی کرد/ پیروزی پر گل چلسی و توقف من سیتی

هفته سوم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب در نقاط مختلف اروپا برگزار شد که طی آن نتایج عجیبی مثل پیروزی 7 بر یک بایرن مونیخ مقابل رم رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، از گروه E رقابتها بایرن مونیخ در حضور بییش از 70 هزار تماشاگر ورزشگاه المپیکو رم با نتیجه عجیب 7 بر یک میزبان خود تیم فوتبال رم نایب قهرمان فصل گذشته ایتالیا را از پیش رو برداشت.

در این دیدار که خاطره پیروزی 7 بر یک تیم ملی آلمان مقابل برزیل در نیمه نهایی جام جهانی 2014 را در یادها زنده کرد آرین روبن (9، 30)، ماریو گوتزه (23)، روبرت لواندوفسکی (25)، توماس مولر (36 پنالتی)، فرانک ریبری (78) و ژردان شکیری (80) برای باواریایی ها گل زدند. تم گل رم تحقیر شده را هم ژروینیو در دقیقه 66 بازی به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه منچسترسیتی در خانه زسکامسکو به تساوی 2-2 رضایت داد. در این بازی سرخیو آگوئرو (29) و جیمز میلنر (38) برای سیتی گل زدند و سیدو دومبیا (65) و ببراس ناچو (86 پنالتی) برای زسکا گل زدند.

از گروه F پاری سن ژرمن با تک گل دقیقه 87 ادینسون کاوانی از سد آپوئل نیکوزیا قبرس گذشت. و در دیگر دیدار این گروه بارسلونا در نیوکمپ با نتیجه 3 بر یک آژاکس را از پیش رو برداشت. در این دیدار نیمار (7)، لیونل مسی (24) و ساندرو رامیرز (90) برای بارسا گل زدند و انور القاضی (88) برای آژاکس گل زد.

از گروه G رقابتها چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه پر گل 6 بر صفر میهمان خود ماریبور اسلوونی را از پیش رو برداشت. در این دیدار لوئیک رمی (13)، دیدیه دروگبا (23 پنالتی)، جان تری (31)، میتیا ویلر (54 گل به خودی)، ادن ازر (77 پنالتی، 90) گل زدند

در دیگر بازی این گروه روبرتو دی ماتئو در نخستین تجربه لیگ قهرمانان خود به عنوان سرمربی شالکه یک پیروزی ارزشمند با این تیم آلمانی کسب کرد. شالکه در خانه خود مقابل اسپورتینگ لیسبون پرتغال در یک بازی نزدیک با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید. در این بازی نانی (16)، آدرین سیلوا (65 پنالتی، 78) برای اسپورتینگ گل زدند و چیندو اوباسی (34)، کلاوس یان هونتلار (51)، بندیک هوودس (60) و اریک ماکسیم چوپوموتینگ (90 پنالتی) برای شالکه گل زدند.

و اما سرانجام از گروه H رقابتها باته بوریسوف در خانه خود با نتیجه عجیب 7 بر صفر مغلوب شاختاردونتسک اوکراین شد و پورتو هم در پرتغال با نتیجه 2 بر یک از سد اتلتیک بیلبائو گذشت.

سه شنبه شب 8 دیدار از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که در مجموع 40 گل از خط دروازه ها گذشت تا یکی از پرگل ترین شب های تاریخ رقابتها رقم بخورد.

اخبار ورزشی - مهر