ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لیپی: پوگبا یک کاپیتان بالفطره است


سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس به ستایش از پل پوگبا پرداخت و او را شایسته بستن بازوبند کاپیتانی یووه دانست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از توتو اسپورت ایتالیا، پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس در فصل جابجایی تابستانی مشتریان زیادی داشت و چند باشگاه بزرگ اروپایی حاضر بودند که برای جذب این بازیکن رقم‌های بالایی را پرداخت کنند اما او نه تنها در یوونتوس ماند، بلکه در فصل جدید بعد از جدایی کارلوس توس تصمیم گرفته است که پیراهن شماره "10" که مهم ترین شماره در باشگاه یوونتوس را است بر تن کند.

مارچلو لیپی، سرمربی سابق یوونتوس به ستایش از پوگبا پرداخت و او را شایسته پیراهن شماره "10" دانست.

او گفت: پوگبا یک کاپیتان بالفطره است و بدون شک شایسته پوشیدن پیراهن شماره 10. او الان نه تنها یک بازیکن با استعداد و نابغه است، بلکه نشان‌های یک کاپیتان را دارد و می‌تواند عملکرد بسیار تاثیرگذاری در یوونتوس داشته باشد.

هر چند یوونتوس در فصل جابجایی تابستانی چند ستاره خود مثل آرتورو ویدال، کارلوس توس و آندریا پیرلو را از دست داده است و از طرف دیگر تیم‌های مثل میلان و اینتر تغییرات زیادی داشته‌اند و نسبت به قبل بسیار قوی‌تر شده‌اند اما مارچلو لیپی هنوز معتقد است که یوونتوس شانس نخست کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آید.

او گفت: یوونتوس همواره در مسیر درستی گام برمی‌دارد. این تیم با وجود از دست دادن چند ستاره بزرگ خود هنوز شانس نخست کسب عنوان قهرمانی است. این تیم در چهار سال اخیر جام قهرمانی را بالای سر برده است و در فصل جدید هم بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد.

لیپی درباره دیبالا مهاجم آرژانتینی جدید یوونتوس گفت: دیبالا مهاجم بسیار باهوشی است. او اگر به شرایط ایده‌ال خود برسد بدون شک یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان یوونتوس خواهد شد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا که با این تیم سابقه قهرمانی در جام جهانی 2006 را دارد درباره خریدهای باشگاه رم گفت: رم در فصل جابجایی تابستانی خوب عمل کرد. این تیم ادن ژکو و محمد صلاح را در فاز هجومی جذب کرده است. حضور این دو بازیکن در کنار توتی و اتوربی می‌تواند خط حمله رم را به خوبی تقویت کند. رم الان تیم بسیار خوبی شده است و بعد از یوونتوس بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی دارد. بعد از یوونتوس و رم نیز میلان شانس دیگر قهرمانی است. این تیم با میهایلوویچ بازی‌های درخشانی را به نمایش می گذارد و با شور و هیجان بالایی بازی می‌کند.


ویدیو مرتبط :
پل پوگبا کیست ؟ مصاحبه اختصاصی و متفاوت با پوگبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیپی سرمربی اوكراین می‌شود



 

 

لیپی سرمربی اوكراین می‌شود

 

منابع رسانه‌ای از احتمال حضور سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایتالیا در راس کادر فنی اوکراین خبر دادند.

در هفته‌های اخیر مارچلو لیپی جلسات گفت‌وگو با نمایندگان فدراسیون اوکراین برای این منظور داشته است.

یوری کلیتنسو، مدیر 62 ساله فدراسیون فوتبال این کشور تایید کرد، رایزنی‌های صورت گرفته مثبت بوده و اکنون این احتمال هست که مربی تیم قهرمان جام‌جهانی 2006، در جام ملت‌های 2012 اروپا زمام امور اوکراینی‌ها را در اختیار داشته باشد.

براساس اظهارات این مقام عالی رتبه، مربی تیم سراسر ناموفق جام‌جهانی 2010 آفریقای‌جنوبی چهارشنبه شب هفته جاری در ورزشگاه شهر ژنو سوئیس حضور خواهد یافت تا از نزدیک شاهد بازی مقابل سوئیس باشد و پس از آن آخرین دور مذاکراتش را پی بگیرد.

در صورتی که توافق کامل میان مربی بیکار ایتالیایی و طرف اوکراینی صورت گیرد و عقد قرارداد انجام شود، وی پس از جیووانی تراپاتونی (ایرلند)،‌ فابیو کاپلو (انگلیس) و آلبرتو زاکرونی (ژاپن)، چهارمین مربی کشورش است که زمام امور تیم ملی کشوری را برعهده می‌گیرد.

اوکراین همراه لهستان میزبان جام‌ملت‌های دو سال بعد اروپا است.