ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لوکا بوناچیچ: سقوط مس به نام من ثبت شد!


سرمربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید سقوط مس کرمان به لیگ یک به نام من ثبت شده است.

 خبرگزاری ایسنا: منطقه گیلان، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر داماش گیلان اظهار کرد: ما برای دفاع از حیثیت خودمان به اینجا آمدیم و فردا با تمام قدرت بازی خواهیم کرد، چون می‌خواهیم اصل جوانمردی را رعایت کنیم. هدف‌مان در فوتبال رعایت مسائل جوانمردی و حرفه‌ای است.

وی در مورد بازی فردا گفت: داماش یک کورسویی از امید دارد و برای بقا می‌جنگد. همچنین انگیزه بالایی برای کسب سه امتیاز دارد چون این آخرین فرصت داماش است. ما در بازی فردا بازیکن محروم نداریم اما سه بازیکن مصدوم داریم که آنها را به رشت نیاورده‌ایم.

بوناچیچ در پایان گفت: من دو ماه و نیم در مس بودم و از اول در این تیم حضور نداشتم، اما این سقوط به نام من ثبت شد. سال‌های سال است که در ایران هستم و با فوتبال ایران آشنایی کامل دارم. معلوم نیست که بعد از این در فوتبال ایران باشم یا نه ولی متاسفم که مس سقوط کرد چون در این موضوع باشگاه مس ضرر کرد و نه کس دیگری. یکسری از بازیکنان از باشگاه می‌روند و شاید بیشترین نگرانی‌شان دریافت مابقی پول‌شان باشد.


ویدیو مرتبط :
مترجم با استعداد لوکا بوناچیچ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"لوکا بوناچیچ" سرمربی مس کرمان شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار 

جالب

 

"لوکا بوناچیچ" سرمربی تیم فوتبال مس کرمان شد.

پس از آن‌که ابراهیم قاسمپور در نشست خبری پیش از بازی مس کرمان و سپاهان اصفهان اعلام کرد، در این بازی حاضر نیست روی نیمکت تیمش بنشیند، مسئولان باشگاه هم صحبت‌های او را به منزله استعفا تلقی کرده و تصمیم گرفتند که سرمربی دیگری را برای ادامه فصل برگزینند. آنها برای جایگزینی قاسمپور یک گزینه داخلی و یک گزینه خارجی را در نظر داشتند که "لوکا بوناچیچ"، گزینه خارجی مسی‌ها بود.

بوناچیچ برای مذاکره با باشگاه مس کرمان صبح امروز (پنج‌شنبه) وارد ایران شد و پس از نشستی که با ناصر شهبازی، مدیرعامل این باشگاه داشت، برای هدایت مس تا پایان فصل به توافق رسید.

این مربی کروات پیش از این هدایت فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، مس کرمان را در لیگ برتر بر عهده داشته است. او آخرین بار هدایت دینامو زاگرب کرواسی را برعهده داشت و در نهایت جای خود را به میروسلاو بلازوویچ داد./ایسنا