ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لمپارد: ما برای قهرمانی دوباره آمده‌ایم



 

 

برنو به مونیخ باز خواهد گشت

 

فرانک لمپارد به اهمیت پیروزی چلسی مقابل استوک و ادامه راه آبی‌پوشان در رقابت‌های اف. ای. کاپ اشاره کرده است.

 

لمپارد گفت: «اصلا آسان نیست که پس از تقبل یک شکست، مثل شکست تیم ما مقابل سیتی به میدان بروی. این شکست برای ما عادی نبود و در دیدار مقابل سیتی نتوانستیم طبق استانداردهای همیشگی مان بازی کنیم.

برای ما بسیار مهم بود تا به هوادارانمان نشان دهیم که شکست هفته گذشته مقابل سیتی برایمان چقدر دردناک بوده است.» لمپارد در ادامه به هواداران چلسی خاطرنشان کرد که می‌خواهند یک بار دیگر قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کنند و دراین رابطه گفت: «رقابت‌های جام حذفی همیشه رقابت‌هایی مهم بوده و ومبلی همیشه برای هواداران و تیم چلسی اهمیت زیادی دارد. ما برای قهرمانی دوباره در این رقابت‌ها آماده‌ایم.»


ویدیو مرتبط :
نگاهی دوباره به قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنچلوتی: قهرمانی دوباره در جام حذفی اولویت ما است



 

 

 

آنچلوتی: قهرمانی دوباره در جام حذفی اولویت ما است

 

تساوی با اورتون بد نیست

آنچلوتی: قهرمانی دوباره در جام حذفی اولویت ما است

سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلیس گفت: فتح مجدد رقابت‌های جام حذفی جزو اولویت‌های اصلی ما محسوب می‌شود.

به نقل از دیلی‌میل، کارلو آنچلوتی اظهار داشت: باید سعی کنیم بازهم برنده جام حذفی شویم. کسب این جام یکی از اولویت‌های ما در فصل جاری است. فصل قبل با شرایط خارق‌العاده‌ای قهرمانی این جام را کسب کردیم. اکنون نیز کوشش می‌کنیم یک بار دیگر به جام برسیم.

مربی ایتالیایی یک سال و نیم لندنی‌ها جملات فوق را یک روز پس از تساوی یک بر یک مقابل اورتون در دور یک سی و دوم این پیکارها بیان کرد. با توجه به این نتیجه یاران وی مجبور هستند مقابل تیم دوم شهر لیورپول، دیداری تکراری انجام دهند.

وی افزود: می‌خواستیم در بازی با لیورپول برنده شویم.با این حال تساوی با اورتونی‌ها، نتیجه‌ای بد نیست. مقابل این حریف قدر، سرعت بسیار خوبی نشان دادیم.همیشه به موقع در موقعیت‌ها حضور داشتیم. فکر می‌کنم فقط در زدن ضربات آخر، تا حدی بدشانس بودیم.