ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لقبی که ویتور بایا به علی منصوریان داد



اخبار,اخبار ورزشی, منصوریان

علی منصوریان یکی از بازیکنان ستارگان ایران در مسابقه با ستارگان جهان بود.

منصوریان كه در این مسابقه عملكرد خوبی هم داشت، در مصاحبه‌ای با روزنامه خبرورزشی گفت: «ویتور بایا دروازه بان تیم ستارگان جهان به من گفت تو روبرتو كارلوس ایرانی هستی.» منصوریان كه آدم شوخ طبعی هم هست، در بخش دیگری از این مصاحبه درباره كاناوارو گفت: «همش پیش كاناوارو بودم كه او را ندزدند.»

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
گفتگو با ویتور بایا و دیگر ستاره ها (نود ۵ شهریور)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات علی کریمی در جمع شاگردان منصوریان



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - فوتبالم را از نفت شروع کردم؛
اظهارات علی کریمی در جمع شاگردان منصوریان

مربی تیم ملی فوتبال با حضور در تمرین نفت گفت: «من فوتبالم را از این تیم آغاز کردم و امیدوارم که بازیکنان نفت بتوانند عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر داشته باشند.»

به گزارش جام نیوز، علی کریمی ساعت 15:20 امروز به همراه مارکار آقاجانیان در زمین تمرین تیم نفت حضور یافتند.

 کریمی برخورد گرمی با ایمان مبعلی، هافبک نفت داشت. غلامرضا رضایی،مهاجم تیم نفت بازیکنان این تیم را به کریمی معرفی کرد.

وی خطاب به شاگردان منصوریان اظهار داشت: «من فیلم بازی شما را دیده‌ام، بازی مقابل پرسپولیس را هم دیدم شما بازی خوبی انجام می‌دهید. امیدوارم که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشید و بتوانید از اعتبار نفت و فوتبال ایران دفاع کنید.»

مربی تیم ملی خاطرنشان کرد: «من فوتبالم را از همین تیم نفت شروع کردم.»

 منصوریان سرمربی نفت در واکنش به این صحبت کریمی گفت: «من نمی‌دانستم که کریمی فوتبالش را از نفت آغاز کرده، زمانی که این موضوع را متوجه شدم، خوشحال شدم.»

 رحیم ایرانیان، سرپرست تیم نفت به نمایندگی از باشگاه نفت، پیراهن امضا شده تیم نفت توسط بازیکنان این تیم را به علی کریمی اهدا کرد. کریمی سپس با این پیراهن عکس یادگاری گرفت.


  اخبار ورزشی - جام نیوز