ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كنایه سعیدلو به محمدی درباره گرانفروشی



كنایه سعیدلو به محمدی درباره گرانفروشی

 

رئیس سازمان تربیت بدنی وقتی صحبت‌های رئیس سازمان لیگ درباره درآمدزایی را شنید به وی كنایه زد و گفت: با گرانفروشی به این درآمد رسیده‌اید.

 

فارس: در افتتاح ساختمان جدید سازمان لیگ كه با حضور محمد بن‌همام، رئیس كنفدراسیون فوتبال، علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت‌بدنی، علی كفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ و سایر اعضای فدراسیون فوتبال حاشیه‌های زیر رخ داد:

* عزیز محمدی هنگام خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه و محمد بن همام، در حالی كه علی سعیدلو در جلسه حضور نداشت، به وی خوشامد گفت كه بعد از گذشت 15 دقیقه رئیس سازمان تربیت‌بدنی وارد ساختمان شد. وی در بدو ورود رو به عزیز محمدی كرد و گفت این ساختمان شماست.

* پس از صحبت‌های عزیز محمدی و بن‌همام سعیدلو رو به رئیس سازمان لیگ كرد و گفت: بهتر بود كه برای افتتاح این ساختمان یك گوسفند سر می‌بریدید. پاسخ محمدی در این زمینه این بود كه در آینده این كار را می‌كنم.

* بن‌همام هنگام سخنرانی‌اش به كنایه اظهار داشت: سه سال پیش شما برای ساختن این ساختمان اقدام كردید و پیشرفت‌تان خیلی خوب بوده چون در این مدت كوتاه صاحب بانك هم شده‌اید.

* بن‌همام كه در جمع مسئولان فوتبال كشورمان قرار گرفته بود توپ را به میدان سوزوكی رئیس اجرایی لیگ قهرمانان انداخت و گفت: شما پیشرفت خوبی كرده‌اید اما ناظر اصلی AFC به استانداردسازی ورزشگاه‌های ایران ایراد دارد كه عزیز محمدی در پاسخ وی عنوان كرد: سعیدلو دستور داده در این زمینه اقدامات مطلوب به خوبی انجام گیرد.

* محمدی برای ارائه گزارش از درآمد سازمان لیگ رو به سعیدلو كرد و گفت: در چند سال گذشته درآمد سازمان لیگ را از 3 میلیارد به 17 میلیارد افزایش دادیم كه در این هنگام سعیدلو به كنایه گفت: شما با گرانفروشی به این درآمد رسیده‌اید. بلیت ورزشگاه‌ها را گران می‌كنید و به این درآمدها می‌رسید كه حاضرین خندیدند.

* در ادامه این مراسم سعیدلو به كنایه عنوان كرد كه البته می‌دانم مهدی تاج برای بالارفتن درآمد سازمان لیگ این مبالغ را از جایی به این سازمان آورده و درآمد سازمان بالا رفته است.../فارس


ویدیو مرتبط :
كنایه آرش برهانی به پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كنایه یحیی گل‌محمدی به انتخاب بهترین‌ها


سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: خوشحالم که مدتی پیش در برنامه ۹۰ و همچنین در انتخاب کانون مربیان فوتبال، به‌ عنوان بهترین مربی فصل معرفی شدم.

خبر ورزشی: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: خوشحالم که مدتی پیش در برنامه ۹۰ و همچنین در انتخاب کانون مربیان فوتبال، به‌ عنوان بهترین مربی فصل معرفی شدم. یحیی گل‌محمدی درمورد مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال ایران و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

خیلی‌ها توقع داشتند شما به عنوان بهترین مربی فصل انتخاب شوید. در این مورد چه صحبتی دارید؟

من به آقای فركی تبریك می‌گویم و ایشان مربی شایسته‌ای است. البته از این خوشحالم كه در نظرسنجی برنامه ۹۰ و همچنین در كانون مربیان كه آنها هم در انتخاب‌هایشان مسائل كارشناسی را در نظر گرفتند، به عنوان بهترین مربی انتخاب شدم. حالا اینكه چرا در مراسم شنبه شب من انتخاب نشدم، موضوعی نیست كه بخواهم در موردش حرف بزنم. من به آقای فركی تبریك می‌گویم.

در مورد انتقادهای صورت گرفته از نحوه انتخاب برترین‌های فوتبال ایران چه صحبتی دارید؟

وقتی این انتخاب‌ها كارشناسانه باشد مطمئناً حق به حق‌دار می‌رسد. البته من اطلاعی ندارم كه معیار انتخاب‌ها چه مسائلی بوده است و نمی‌توانم حرف خاصی بزنم.

در مورد انتخاب قاسم حدادی‌فر به عنوان بهترین بازیكن چه نظری دارید؟

قاسم بهترین جایزه این مراسم را برد و من خوشحالم كه این جایزه به یك ذوب‌آهنی رسید. این انتخاب باعث افتخار من و باشگاه ذوب‌آهن است. به حدادی‌فر تبریك می‌گویم و امیدوارم این جایزه انگیزه‌ای باشد برای سایر بازیكنان ذوب‌آهن.

شرایط فعلی ذوب‌آهن چطور است؟

وضعیت ما مثل فصل گذشته است و بازیكنان هم نسبت به كاری كه انجام می‌دهند توجیه هستند. نكته نگران‌كننده دوری از شرایط مسابقه است كه برای همه تیم‌ها این وضعیت وجود دارد. با این حال ما آماده بازی با ملوان هستیم.

نظرتان در مورد تقابل با ملوان چیست؟

همیشه بازی‌های اول لیگ سخت است چون تیم‌ها در شرایط بازی نیستند. ملوان هم بازیكنان خوبی دارد و با آمدن قلعه‌نویی چهره جدیدی گرفته است. بازی در انزلی سخت است ولی امیدوارم در اولین بازی ۳ امتیاز را بگیریم.

لیگ را با هدف قهرمانی شروع می‌كنید؟

فعلاً به قهرمانی فكر نمی‌كنیم و صحبت كردن در این مورد زود است. هدف ما این است كه كیفیت فنی تیم را بالاتر ببریم و بعد از نیم‌فصل اول می‌توان در مورد قهرمانی حرف زد.