ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كفاشیان: قطبی با وجود مشكل مالیاتی هم ممنوع‌الخروج نمی‌شود



 

 

 

كفاشیان: قطبی با وجود مشكل مالیاتی هم ممنوع‌الخروج نمی‌شود

 

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی مشكل خاصی در زمینه مالیات ندارد و اگر هم مشكل داشته باشد، ممنوع الخروج نخواهد شد.

علی كفاشیان در گفت و گو با فارس، درخصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: بازیكنان مصمم هستند و تمام مسئولان دست به دست هم داده‌اند تا تیم ملی در رقابت‌ها جام ملت‌های آسیا نتایج خوب بگیرد.

وی ادامه داد: چند روز پیش با هم به همراه نكونام به دیدار سعیدلو رفتیم. وی به عنوان كاپیتان تیم ملی با سعیدلو صحبت كرد و قرار است خبر حمایت سعیدلو را به بازیكنان برساند؛ در مقابل نكونام هم قول داد كه تیم ملی در رقابت‌های پیش‌رو بهترین نتیجه را بگیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینكه بازیكنان انگیزه زیادی دارند خاطرنشان ساخت: ابتدا به دنبال انجام بازی خوب هستند تا رضایت مردم را جلب كنند. امیدوار هستیم ضمن برگزاری بازی خوب بتوانیم به مراحل بالاتر هم صعود كنیم.

كفاشیان با اشاره به اینكه همگروه‌های ایران تیم‌های خوب و قدرتمندی هستند، افزود: ملی‌پوشان همیشه نشان داده‌اند كه وقتی حریفانشان قوی‌تر باشند بهتر بازی می‌كنند. در یك سال و نیم گذشته هم ملی‌پوشان عملكرد خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند.

وی درخصوص مشكلات مالیاتی قطبی اظهار داشت: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هیچ مشكلی ندارد. اگر هم مشكلی وجود داشته باشد می‌تواند از كشور خارج شود و مجدداً به ایران بازگردد و ممنوع‌الخروج نیست. وی سرمربی تیم ملی ایران است و همه در تلاش هستند تا مشكل مالیاتی این مربی نیز حل شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی پیش از بازی‌های جام ملت‌های آسیا گفت: در تلاش هستیم تا به زودی سرمربی جدید را انتخاب ‌كنیم تا وی بتواند مسابقات ملی‌پوشان را در جام ملت‌های آسیا ببیند. 


ویدیو مرتبط :
کیروش ممنوع الخروج شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشکل مالیاتی ستاره استقلال را ممنوع الخروج کرد



اخبار,اخباررورزشی,استقلال

 

 اخبار ورزشی - مشکل مالیاتی ستاره استقلال را ممنوع الخروج کرد

در حالی که کادر فنی استقلال به کرار مرخصی و اجازه بازگشت به کشورش را داده بود وی عصر دیروز در تمرین استقلال حاضر شد.

به گزارش  جام نیوز، در حالی که با درخواست جاسم کرار برای سفر به عراق و رسیدگی به امور شخصی، کادر فنی استقلال با درخواست وی موافقت کرد اما برخلاف اخبار منتشر شده کرار عصر دیروز در تمرین آبی پوشان حاضر شد و دقایقی خصوصی با قلعه نویی به صحبت پرداخت.

هافبک عراقی استقلال برای خروج از کشور با مشکل مالیاتی روبه‌رو است و گویا تلاش های باشگاه استقلال تا به امروز برای حل کردن مشکل این بازیکن کارساز نشده است و به همین دلیل کرار که انتظار می‌رفت با شروع تعطیلات به وطنش بازگردد در تهران مانده است و اگر این مشکل حل نشود در ادامه تمرینات آبی پوشان هم شرکت خواهد کرد.

 اخبار ورزشی -  ایسنا