ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كرانچار سكوتش را شكست



اخبار,اخبارورزشی, تیم ملی  امید ایران


 اخبار ورزشی  - نظرم نسبت به ایران هرگز تغییر نمی كند؛
كرانچار سكوتش را شكست

سرمربی سابق سپاهان سرانجام سکوت خود را شکست و حرف های جالبی به زبان آورد.

 زلاتكو کرانچار در مصاحبه ای که سرشار از کلمات محبت آمیز نسبت به طرفداران فوتبال در ایران بوده است، چنین گفت: «اولا از مردم اصفهان متشکرم به دلیل پذیرفتن من و روابط مثبت و بسیار گرمی که در این مدت با من داشتند، همین طور از مسئولان محترم باشگاه سپاهان هم ممنونم که در خلال دوران حضور من در این باشگاه هیچ کاستی ای را درخصوص حمایت از تیم و شخص خود من و کادر فنی اعمال نداشته و از هیچ چیزی دریغ نکردند.»

 سرمربی سابق تیم ملی کرواسی ادامه داد: «ضمن سپاسگزاری از هواداران پرسپولیس بزرگ که در همان مدت زمان حضور من در آن باشگاه در خلال نظرسنجی برنامه 90 به همراه هواداران آتشین سپاهان، بیشترین حمایت را از اینجانب کرده اند و من را به عنوان مربی خارجی منتخب باشگاهی در سه دهه اخیر انتخاب کرده اند، باید اعلام نمایم که از رسالت دبیر کمیته نظارت بر مربیان خارجی وزارت ورزش بسیار تعجب زده و مایوس شده ام.»

او در دقاع از خود می گوید: «نتایج، عملکرد و رفتار اینجانب، چه در باشگاه پرسپولیس و شهر بزرگ تهران در پایتخت و چه در پایتخت فرهنگی ایران؛ اصفهان و باشگاه سپاهان، گویای تمامی واقعیات مربوط به اینجانب می باشد و اجازه نخواهم داد که هیچ فردی یا کمیته ای بینش زیبا و سرشار از حسن‌نیت اینجانب نسبت به شهر زیبای اصفهان و مردم آن و همچنین پرسپولیس بزرگ و هواداران بزرگ آن را خدشه‌دار نماید.»

 کرانچار درباره اقدام قانونی احتمالی علیه این اتهام می گوید: «هنوز هیچ تصمیمی در این باره نگرفته ام.»


 اخبار  ورزشی  - آریا


ویدیو مرتبط :
شكست های معروف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كرانچار: برای جبران دو شكست قبل آماده‌ایم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

كرانچار: برای جبران دو شكست قبل آماده‌ایم/ انتظارات هواداران را برآورده می‌كنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید مصاف تیمش مقابل فجرسپاسی می‌تواند دیدار تداركاتی خوبی برای تیمش پیش از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد.

زلاتكو كرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فجر سپاسی گفت: انتظار من از این كنفرانس خبری حضور بیشتر خبرنگاران بود،‌ اما نمی‌دانم به چه دلیل استقبال زیادی از سوی خبرنگاران برای این نشست نشده است. ما پس از انجام یك دیدار نه چندان خوب در مقابل تیم سایپا به دیدار تیم پیكان رفتیم و علی رغم انجام یك بازی خوب مقابل پیكان نتیجه را واگذار كردیم.

كرانچار درباره بازی فردای تیمش مقابل فجرسپاسی گفت:‌ قطعا دیدار تیم ما در مقابل فجر سپاسی بازی خوبی در خواهد آمد. امیدوارم نتیجه بازی فردا به سود تیم سپاهان باشد. همانطور كه هواداران و كادر فنی انتظار دارند كسب 3 امتیاز بازی دور از دسترس نخواهد بود و امیدوارم كه با حمایت تماشاگران تیم خوب فجرسپاسی را در بازی فردا شكست دهیم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: مصاف با فجرسپاسی دیداری برای جبران دو شكست قبلی ماست و به نوعی یك بازی تداركاتی برای بازی‌های آسیایی است و قطعا بازیكنان با انگیزه ما به پیروزی در دیدار فردا می اندیشند.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره آسیب دیدگی دروازه بان تیمش گفت:‌ صادقی در بازی فردا قطعا به دلیل مصدومیت حضور نخواهد داشت و من مطمئنم كه رضا محمدی برای تیم ما بازی خوبی را ارائه خواهد كرد و اطمینان خوبی به دروازه ما خواهد بخشید.

كرانچار گفت: متاسفانه صادقی برای 3 هفته ما را تنها خواهد گذاشت.

وی درباره علت آسیب دیدگی صادقی هم گفت: متاسفانه او از ناحیه دنده آسیب دیده است و همین موضوع ما را از بهره بردن از وی محروم كرد.

كرانچار در ادامه به فرصت سوزی‌های فراوان مهاجمان تیمش در دیدار مقابل پیكان گفت: ما در طول هفته گذشته و در تمرینات خود نكات لازم را به مهاجمان خود گوشزد كرده‌ایم و امیدواریم تا آنها با اصلاح اشتباهات خود نمایش قابل قبولی را در بازی‌های آتی داشته باشند.

سرمربی كروات سپاهان در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر ضعف بدنی تیمش در دقایق پایانی گفت: می‌دانم كه فردا مسئولیت بزرگی روی دوش كادر فنی و بازیكنان تیم سپاهان است زیرا بازیكنان فجر بازیكنانی جوان، با انگیزه و پرنشاط هستند. ما هم بازیكنان جوانی در تیم سپاهان داریم كه با نیروی جوانی آنها قطعا مقابله خواهیم كرد.

وی درباره ضعف بدنی نویدكیا در دقایق پایانی بازی گفت: چنین حرفی را قبول ندارم،‌ نویدكیا بازیكن جوانی است كه با حضورش در تیم به همه بازیكنان ما انگیزه می بخشد.

كرانچار در پاسخ به سوالی درباره كم صبری هوادارن سپاهان افزود: من و دستیارانم از بابت دو باخت قبلی سپاهان عذرخواهی می‌كنیم و از اینجا به هواداران خونگرم سپاهانی قول خواهیم داد تا انتظارات آنها را برآورده سازیم و از آنها می‌خواهیم تا با تمامی قوا به یاری تیم سپاهان بشتابند./ایسنا